بازدید 1627

سارق حرفه‌ای خودرو در دام پلیس

کد خبر: ۸۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 01 October 2018

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارقی حرفه‌ای در زمینه سرقت خودرو خبر داد که مدعی بود برای تفریح کردن به تهران آمده که توسط پلیس دستگیر شده است.

به گزارش ابتکار، رئیس پایگاه دوم سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی اظهار داشت: ۲۶ خردادماه امسال بود که پرونده‌ای با موضوع کشف یک دستگاه خودرو پژو پارس به همراه یک متهم از کلانتری ۱۸۱ عوارضی جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دستگیر شده به همراه دو نفر دیگر قصد سرقت یک دستگاه پژو پارس را داشتند که با حضور ماموران کلانتری اقدام به فرار کرده، اما پس از تعقیب و گریز یکی از سارقین دستگیر و ۲ نفر دیگر از محل متواری شدند.

متهم دستگیر شده در شرایطی مدعی بود که به همراه دوستانش برای تفریح کردن به تهران آمده که مشخص شد خودرو پژو پارس توقیف شده دارای سابقه سرقت است و همچنین آلات و ادوات ویژه سرقت خودرو نیز از داخل خودرو کشف شده بود.

در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار در پلیس آگاهی، کارآگاهان ضمن شناسایی هویت واقعی متهم بنام «اصغر. ر» که در مراحل اولیه‌ دستگیری خودش را با هویت مجعول به مامورین معرفی کرده بود اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت با ۸ فقره سابقه محکومیت کیفری است.

سرهنگ کاراگاه محسن معظمی گودرزی با اشاره به ادامه رسیدگی به این پرونده جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی اعضای این گروه از سارقین خودرو گفت: با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده متهم دستگیر شده که چاره‌ای جز اعتراف نداشت صراحتا به بیش از ۱۵ فقره سرقت خودرو و همچنین معرفی دو همدست خود اعتراف کرد که با انجام تحقیقات شبانه روزی تعدادی از محل‌های سرقت و مالباختگان و همچنین خودرو‌های مسروقه کشف شد و در حال حاضر ضمن هماهنگی با بازپرس محترم شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۵ تهران، اقدامات جهت دستگیری دیگر متهمین پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل