بازدید 1946

پدر خوانده به میز محاکمه رسید

کد خبر: ۸۳۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 01 October 2018

مردی که پس از قتل پسرخوانده و عروسش سرهایشان را حوالی خیابان شیخ بهایی رها کرده بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش جوان، متهم که مرد ۷۵‌ساله‌ای به نام بهروز و از مأموران نهاد امنیتی ساواک دوران طاغوت است شامگاه هشتم مرداد‌سال قبل پسر خوانده‌اش به نام شهرام و عروسش به نام نرگس را با شلیک گلوله اسلحه شکاری در خانه‌اش حوالی امیر‌آباد به قتل رساند و پس از مثله کردن سر‌های آن‌ها را در زمین خاکی حوالی خیابان شیخ‌بهایی رها کرد.

پس از کشف سر‌های بریده در ۱۱‌مردادماه از سوی پلیس، تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی به دستور قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی وارد عمل شدند و در نهایت پس از بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی قاتل به نام بهروز شدند. متهم پس از دستگیری به قتل پسر خوانده و عروسش اعتراف کرد.

وی گفت: شهرام، پسر خواهر همسرم بود که از شوهرش جدا شده بود و من و همسرم، او را به خاطر اینکه بچه‌دار نمی‌شدیم به فرزند خواندگی قبول کردیم. شهرام معتاد شد و با دختری به نام نرگس ازدواج کرد. آن‌ها خیلی من و همسرم را اذیت می‌کردند که تصمیم به قتل آن‌ها گرفتم. شب حادثه همسرم در خانه خواهرش بود که با تفنگ شکاری آن‌ها را به قتل رساندم.

همزمان با ادامه تحقیقات خانواده نرگس برای متهم درخواست قصاص دادند، اما اولیای‌دم شهرام درخواست دیه کردند. قاضی منافی‌آذر پس از تحقیقات تکمیلی کیفرخواست متهم را صادر کرد و بنابراین متهم به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار