بازدید 14799
۱

واکنش رونالدو به اتهام تجاوز به زنی درلاس وگاس

کد خبر: ۸۳۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹ 01 October 2018

کریستیانو رونالدو، بازیکن باشگاه یوونتوس اتهام یک زن آمریکایی مبنی بر تجاوز این ستاره پرتغالی در سال ۲۰۰۹ به او را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رونالدو در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: "آن‌ها می‌خواهند با استفاده از اسم من خودشان را مطرح کنند. این طبیعی است." وکلای رونالدو می‌گویند از نشریه آلمانی اشپیگل که اولین بار گزارش مربوط به این اتهام را منتشر کرد، شکایت خواهند کرد.

مجله اشپیگل نوشت که کاترین مایورگا مدعی شده که رونالدوی ۳۳ ساله در هتلی در لاس‌وگاس به او تجاوز کرده است.گزارش شده است که خانم مایورگای ۳۴ ساله کمی بعد از زمانی که مدعی است این حادثه اتفاق افتاده، فرم مربوط به تجاوز را در دفتر پلیس لاس‌وگاس پر کرده است.
همچنین گزارش شده است که سال ۲۰۱۰ او خارج از دادگاه با رونالدو توافق کرد که در ازای دریافت ۳۷۵۰۰۰ دلار، اتهامش را علنی نکند.
وکلای خانم مایورگا در تلاش هستند تا توافق علنی نکردن این حادثه را فاقد اعتبار قانونی اعلام کنند.کریستین شرتز، وکیل رونالدو در بیانیه‌ای گفت: "گزارش اشپیگل به طور آشکار غیرقانونی است." او همچنین گفت به دنبال گرفتن خسارت از این نشریه آلمانی برای "صدمات اخلاقی" به دنبال "احتمالا یکی از جدی‌ترین تجاوزها به حقوق فردی یک شخص در سال‌های اخیر" است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شرط می بندم خانم مایورگا یا وکلاش یهودی هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار