بازدید 9276
۸

۳۰ هزار دلار قاچاق از جوراب یک مسافر کشف شد

کد خبر: ۸۳۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 30 September 2018

رئیس اداره تعزیرات شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۳۰ هزار دلار ارز قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، محسن راستین در جمع خبرنگاران گفت: پیرو اخبار واصله مبنی بر انتقال ارز خارجی به صورت پنهانی در اتوبان قزوین - کرج موضوع در دستور کار قرار گرفت. پس از انجام اقدامات لازم ۳۰ هزار دلار ارز از جوراب مسافر یک آژانس مسافربری کشف و ضمن ضبط ۳۰ هزار دلار مکشوفه به نفع دولت، متهم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر دپوی اقلام خوراکی شامل شکلات، کافی‌میکس و... در یکی از واحدهای تولیدی در اطراف منطقه چهارباغ، عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی به محل اعزام و ضمن بررسی‌های تخصصی و کارشناسی و استعلام از مراجع ذیربط از جمله گمرک و دانشگاه علوم پزشکی، قاچاق اقلام مکشوفه محرز و طی حکم صادره ضمن ضبط کلیه اقلام به نفع دولت، شرکت متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ۲۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
از یک طرف میگن هرکسی هرچی دوست داره دلار بیاره ایران، از طرفی یک بنده خدا که شاید پول خودش بوده و از شهری به شهر دیگه سفر میکرده رو میگیرن به جرم قاچاق !!!
یعنی چه دلار قاچاق !!!!!!
بابا بی خیال ! یعنی چی ؟ اگر کسی داخل ایران دلار داشته باشه ازش می گیرید جریمه اش هم می کنید ؟
کاف کمالتو ، میم مرامتو ، جیم جورابتو عشق است!
دلار قاچاق یعنی چه هزاران دلار روزانه در صرافی ها به فروش می رسی. ضمنان با دلار ۴۲۰۰ که قیمت واقعی دلار است ۱۲۰ تومان می شود که مبلغ قابل توجهی نمی باشد
بدبخت بیچاره بخاطر سی هزار دلار که انهم پول خودش است باید تاوان بدهد پس چگونه میلیاردها دلار جابجا میکنند و اب از اب تکون نمیخوره...
???!!!!!!????!!!
من نمی فهمم مفهوم این خبر یعنی چه اخیرا دولت واردات و نگه داری ارز را آزاد کرده است پس مفهوم ارز قاچاق یعنی چه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار