بازدید 4402

تلاش‌‌ها برای بهره‌برداری از رودخانه های زیرزمینی

کد خبر: ۸۳۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 30 September 2018

نماینده مردم زابل در مجلس از انجام تلاش‌‌ها برای بهره‌برداری از رودخانه زیرزمینی با ظرفیت ۱۰۰ میلیارد متر مکعب آب خبر داد.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش‌ها برای بهره‌برداری از رودخانه‌ زیرزمینی با ظرفیت 100 میلیارد متر مکعب آب در سیستان،‌ اظهار داشت: بحث مربوط به پروژه چاه آب رژفی است که سورنا ستاری. معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور آن را شروع کرده است.

وی افزود: از مدتی پیش کارهای مربوط به این چاه آب را آغاز کردند که حفاری‌های چاه هم انجام شده است؛ البته این موضوع برای اولین بار است که انجام می‌شود که درباره آن به نتایج خوبی هم دست یافته‌اند.

دهمرده با اشاره به اینکه وزیر کشور و دیگر مسئولان هم از این پروژه بازدید داشتند،‌گفت: ادامه کار و تکمیل آن بر عهده وزارت نیرو خواهد بود. البته تفاهم نامه و قراردادی در این میان تنظیم شده است.

وی ادامه داد: قبلا آقایان ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و سعیدی کیا از بنیاد مستضعفان این کار را شروع کردند؛ دستگاه حفاری و موارد مشابه با شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضفعان انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی