بازدید 2567

رییس بازنشسته فدراسیون جودو از ریاست کنار کشید

کد خبر: ۸۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 30 September 2018

رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه در تماس با مسئولان وزارت ورزش آمادگی خود را برای کنار رفتن از ریاست فدراسیون جودو بدلیل بازنشسته بودن اعلام کرده تاکید کرد: موافق حرف های ضیایی نیستم و همه باید از قانون تبعیت کنیم.

به گزارس تابناک ورزشی، محمد درخشان درباره وضعیت ماندن یا کنار رفتنش از ریاست فدراسیون جودو پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کردم الان هم می گویم کاملا تابع قانون هستم و هر زمانی که به بنده بگویند می روم و جای خود را به جوانان خواهم داد.

رییس فدراسیون جودو درباره موضع ریاست فدراسیون والیبال مبنی بر اینکه این قانون عطف به ماسبق نمی شود و اگر قانون جدیدی وضع شده شامل روسایی است که با قانون جدید انتخاب می‌شوند نه روسای قدیمی تر، گفت: اصلا چنین نظری ندارم و موافق این نظر نیستم. وقتی قانونی ابلاغ می شود همه باید بدون چون و چرا از آن تمکین کنیم.وی در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولان وزارت ورزش برای انجام اینکار اعلام آمادگی کرده یا خیر خاطرنشان کرد: بله.من خودم با دوستان وزارت ورزش تماس گرفتم و گفتم همه جوره برای اینکه ورزش ایران دچار تنش نشود و از این گردنه عبور کند همکاری می‌کنم و کاملا آماده‌ام کنار بروم.

درخشان در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون جهانی در جریان این موضوع قرار گرفته و اینکه آیا وی نیز سعی می کند مانند برخی روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی از اهرم فدراسیون جهانی برای دور زدن این قانون استفاده کند یا خیر گفت: بدلیل اینکه افرادی ایرانی با اتحادیه جودوی آسیا همکاری می کنند متاسفانه آنها در جریان این موضوع قرار گرفته اند اما این به معنای این نیست که من بخواهم اقدامی بکنم یا آنها برنامه ای برای این موضوع داشته باشند.رییس فدراسیون جودو افزود: فقط در جریان رقابت های جهانی باکو، رییس اتحادیه جودوی آسیا بصورت سرپایی وقتی من را دید از من پرسید ماجرا چیست و به همین خاطر من فهمیدم که او در جریان این موضوع قرار گرفته است. حال اینکه فدراسیون جهانی نیز از این موضوع مطلع شده یا خیر را نمی دانم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از رسانه ها انتظار داریم با موضوع کنار رفتن بازنشسته ها بهتر برخورد کنند و اینگونه القا نکنند که بازنشستگان دنبال دور زدن قانون هستند تا همچنان سر کار باشند. ما 30 سال برای دولت کار کردیم بعد خواستار ادامه کار ما و بازگشتمان به کار شدند. حالا هم چند سالی اضافه تر کار کرده ایم و اینبار تشخیص داده اند ما کنار برویم و جایمان را به جوانان بدهیم که ما هم تبعیت می کنیم، اما نباید فضا را به سمتی ببرند که انگار بازنشستگان غاصب هستند و با آن ها اینگونه رفتار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر