بازدید 6502
۹

خشم سران رژیم صهونیستی از رئال مادرید

کد خبر: ۸۳۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 30 September 2018

مقامات اسرائیل ، از باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دلیل اعطای پیراهن این باشگاه به عهد تمیمی مبارز فلسطینی شاکی و خشمگین هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، مقامات رژیم غاصب اسرائیل که روابط بسیار خوبی با بارسلونا دارند، باشگاه رئال مادرید را به حمایت از تروریسم متهم کردند. این باشگاه اسپانیایی روز شنبه عکس‌های عهد تمیمی در حال دریافت پیراهن این باشگاه را منتشر کرد از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار گرفت. نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی که پس از زدن سیلی به سرباز رژیم صهیونیستی ۸ ماه را در زندان این رژیم به سر برد، به همراه خانواده‎اش برای شرکت در مراسم های مختلف اجتماعی و سیاسی به اسپانیا رفته است.

استقبال باشگاه رئال مادرید از «عهد التمیمی»، دختر مقاوم فلسطینی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، باعث خشم مقامات صهیونیست شد. سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این اقدام را «شرم آور» خواند.این اتفاق مقامات اسرائیل را خشمگین ساخت و سبب شد تا دانیل کاتنر، سفیر اسرائیل در اسپانیا، در توییتر خود چنین مدعی شود:“عهد تمیمی برای صلح مبارزه نمی‌کند، او از خشونت و ترور دفاع می‌کند، مؤسساتی که او را دعوت و از او قدردانی می‌کنند، به طور غیر مستقیم خشونت را تشویق می‌کنند و نه گفتگو و درکی که ما نیاز داریم. “

تمیمی پس از آن که فیلم سیلی زدن وی به سرباز صهیونیست توسط مادرش در فضای مجازی منتشر و با بازتاب گسترده‌ای همراه شد، به چهره‌ای جهانی تبدیل شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
#ایول #رئال #مادرید
پاسخ ها
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بعضی از بازیگرای ما یاد بگیرند، شدن مدل لباس و آرایش، نمی دانم شاید...
درود بر این آزاده
ای ول رئال مادرید
فیلم سیلی زدن وی به سرباز صهیونیست توسط مادرش!!! این جمله ناقصه
دل آدم از حجاب کامل این بانوی مسلمان فلسطینی کباب میشه... :-)
شیوخ بی عرضه خلیج همیشه فارس از این بچه یاد بگیرند
چرا جديدا مثبت و. منفيا رو برداشتي تابناك؟؟؟
درود به این شیرزن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان