بازدید 7992

نرگس محمدی به زندان بازگشت

کد خبر: ۸۳۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 30 September 2018

وکیل مدافع نرگس محمدی با اشاره به بازگشت موکلش به زندان، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها و توضیحات ما با تمدید مرخصی موکلم موافقت نشد.

محمود بهزادی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بازگشت موکلش به زندان به دلیل پایان دوره مرخصی‌اش، اظهار کرد: امروز گفته شد که ایشان حتما باید به زندان بازگردد و ایشان هم در حال حاضر برای معرفی خود به زندان و به دلیل اینکه با تمدید مرخصی‌اش موافقت نشده در مسیر زندان است.

وکیل مدافع نرگس محمدی در رابطه با وضعیت جسمانی موکلش نیز گفت: بحث امروز ما هم همین بود که ایشان با توجه به وضعیت جسمانی که دارد نیازمند مراجعه به متخصص است و از طرف دیگر پدر ایشان نیز در هفته آینده باید تحت عمل جراحی قرار گیرد اما با این وجود با تمدید مرخصی ایشان موافقت نشد و گفتند باید برگردد.

به گزارش ایسنا، نرگس محمدی به اتهام تاسیس لگام (لغو گام به گام اعدام)، به عنوان جرم اصلی و چند پرونده تجمیع شده دیگر نهایتاً به ۱۰ سال حبس قطعی محکوم شده است و ۴ مهر ماه به دلیل اطلاع از وضعیت نامساعد پدرش به مدت ۳ روز به مرخصی آمد و امروز -شنبه- باید به زندان باز می‌گشت.

بهزادی در رابطه با میزان باقی مانده از دوران محکومیت موکلش، گفته بود: حدود سه سال و چند ماه از میزان محکومیت موکلم باقی‌مانده است، اما با توجه به این‌که بیش از دو سوم دوران محکومیت خود را گذرانده، می‌تواند از آزادی مشروط استفاده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر