بازدید 8883
۲

گلایه دانشجویان تهران مرکز از مشکلات صنفی مجتمع سوهانک

دانشجویان دانشگاه آزاد دانشگاه تهران مرکز که در سال تحصیلی جدید به مجتمع سوهانک منتقل شدند نسبت به کمبود امکانات این ساختمان معترضند.
کد خبر: ۸۳۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 30 September 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد

دانشجویان دانشگاه آزاد دانشگاه تهران مرکز که در سال تحصیلی جدید به مجتمع سوهانک منتقل شدند نسبت به کمبود امکانات این ساختمان معترضند.

به گزارش «تابناک»، دانشجویان آزاد دانشگاه تهران مرکز امسال با تصمیم هیئت امنای این دانشگاه از ساختمان‌های پراکنده داخل شهر به مجتمع سوهانک منتقل شدند و از ابتدای سال تحصیلی جدید کلاس‌های آموزشی در این مجتمع برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، اما این ساختمان به دلیل کمبود امکانات و دوری مسیر دانشجویان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

یکی از دانشجویان این دانشگاه در خصوص مشکلات این مجتمع گفت: ساختمان ولایت یک در مجتمع سوهانک با ساختمان دوم آن قابل مقایسه نیست در این ساختمان حتی آبسردکنی که دانشجویان بتوانند از آن استفاده کنند ندارد آسانسور‌های این ساختمان خراب بوده و دانشجویان مجبورند هشت طبقه را از طریق پله‌ها طی کنند.

وی یادآور شد: سرویس بهداشتی این دانشگاه با مشکلات زیادی مواجه شده و سلف غذاخوری نیز به دلیل ازدحام دانشجویان نمی‌توانند به درستی از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسیر مجتمع سوهانک نیز به دلیل دوری راه برای دانشجویان مشکلات زیادی ایجاد کرده که باید دانشگاه فکری برای انتقال دانشجویان به دانشگاه داشته باشد.

این دانشجو خاطرنشان کرد: از مسئولان دانشگاه آزاد درخواست می‌کنیم که به این اوضاع صنفی رسیدگی کنند و مشکلاتی که تاکنون برای دانشجویان ایجاد شده حل کنند.

تعداد بازدید : 145
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آقای طهرانچی ! واقعا که ! نابود کردی تهرانمرکزی را که هزاران استاد آنرا شکوفا کرده بودند.بعدش هم میگذاری میری
گروههای آموزشی به دانشجویان اطلاع داده اند که غیبت بیش از 3 جلسه هم اشکالی نداره تا اعتراضی نباشه. برای تسویه حساب 21 بار منفی 3 تا طبقه شش رو بالا و پایین رفتم و نابود شدم . لعنت براین تهران مرکزی با این کارکنان بی ادبش . ضمنا تلفنچی دفتر معاون اموزشی خانومی است که گویا زندانبان بوده و ازاد شده و از احترام بی بهره است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار