بازدید 1346

ششمین عملیات مهار آتش در هورالعظیم آغاز شد

کد خبر: ۸۳۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 30 September 2018

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: ششمین عملیات مهار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح یکشنبه با استفاده از هواپیمای آتش نشان آغاز شد.

به گزارش مهر، کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به وقوع آتش سوزی های متعدد در بخش عراقی تالاب هور العظیم و به رغم چندین نوبت مهار نقاط آتش گرفته و نقاط دودزا و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از دود برای شهروندان شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه، اهواز، کارون و برخی شهرهای اطراف در چند ماه اخیر، شمشمین عملیات مهار آتش امروز در بخش عراقی اغاز شد.

وی افزود: به دنبال پیگیری های مسئولان استانی، برنامه ریزی ها صورت گرفت و یک فروند بالگرد MI۱۷۱ و یک فروند هواپیمای توپولوف ۱۵۴آتشنشان با هماهنگی و همکاری وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و مرکز هوافضای سپاه پاسداران بلرای عملیات مهار اتش در منطقه مستقر شد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: با شروع عملیات از صبح امروز دو نقطه دودزا مهار شد و نقاط دیگر نیز در حال مهار شدن هستند.

وی یادآور شد: این هواپیما تخصصی است و نسبت به هواپیمای قبلی چابکتر عمل می کند که تلاش می کنیم تا پایان عملیات مهار آتش در منطقه حضور داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر