بازدید 3639

خبر خوش برای پرسپولیس از اردوی السد قطر

کد خبر: ۸۳۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 30 September 2018

صدرنشین لیگ ستارگان قطر یکی از مدافعان کلیدی خود را در جدال با قهرمان ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به همراه نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، السد رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در حالی به مصاف قهرمان ایران می آید که برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه های دوحه نمی تواند از مدافع کلیدی و مصدوم خود در این بازی بهره ببرد. 

ابراهیم ماجد مدافع راست و ملی پوش السدی ها با وجود تلاش کادر پزشکی نتوانست مجوز همراهی این تیم در مصاف حساس با پرسپولیس را به دست بیاورد تا تنها غایب سرشناس صدرنشین این روزهای لیگ ستارگان باشد. روزنامه الرایه دوحه با انتشار این خبر نوشت:« ابراهیم ماجد، مدافع السد همچنان مصدوم است و رسما بازی رفت با پرسپولیس ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است».

به غیر از ابراهیم ماجد دیگر ستاره های مصدوم السد از جمله حسن الهیدوس و سعد الدوساری دروازه بان اول این تیم به تمرینات بازگشته و مشکلی برای همراهی صدرنشین قطر در بازی سه شنبه شب با پرسپولیس ندارند در حالی که برانکو و شاگردانش در حالی به میدان می روند که علاوه بر چند محروم، حسین ماهینی مدافع راست خود را نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل