بازدید 11218
۳
گزارش

تلاش برخی بازیکنان تراکتور برای سرمربی شدن دستیار/تقوی یا فن خال؟

چهره ای که پیش از این حتی یک روز سابقه سرمربیگری در هیچ لیگ رسمی را نداشته، حالا در حرکت یکضرب می خواهد وزنه سنگینی بنام هدایت تراکتور را بالای سر نگه دارد!
کد خبر: ۸۳۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 30 September 2018

محمد تقوی از راه نرسیده در فوتبال ایران دنبال تحقق یک شبه رویاهایش است و تنها یک فصل بعد از ورود به فوتبال باشگاهی ایران آن هم در پست تشریفاتی مدیرفنی، حالا به عنوان کمتر از سرمربیگری نمی اندیشد.

به گزارش تابناک ورزشی، برای بعضی، پله های ترقی کوتاه است و چندان تمایل به صرف زمان و گذراندن مدارج برای بالارفتن از آن ندارند. در حالی که ستاره های معتبر فوتبال ایران در اروپا مثل مهدوی کیا و هاشمیان بعد از چندین فصل کار و کسب دانش و گذراندن مدارک علمی فوتبال هنوز سرمربی تیم لیگ برتری نشده اند، این روزها محمد تقوی که یادمان نمی آید مهره برجسته ای در فوتبال ملی یا بین لژیونرهای فوتبال ایران بوده باشد، به اعتبار بازی با پیراهن استقلال در دو دهه قبل و مدرکی که از یوفا گرفته، داعیه سرمربیگری آن هم در باشگاه تراکتورسازی را دارد و دو هفته نشستن بر صندلی جان توشاک بزرگ، به مذاقش خوش آمده است. این در حالی است که تقریبا همه اهالی برجسته فوتبال می دانند که از کلاس های آکادمیک تا کار اجرایی فاصله بسیار دور و درازی است.

تقوی که با خوش شانسی دو سه هفته بعد از کار زیردست توشاک، مسوول موقت هدایت پرستاره ترین و متمول ترین تیم لیگ هجدهم در یک بازی خانگی آن هم مقابل بحران زده ترین تیم لیگ از لحاظ مالی شد، روی نیمکت تا توانست عکس همراه با ژست انداخت تا از این فرصت طلایی برای خود ویترینی در فوتبال ایران بسازد. چهره ای که پیش از این حتی یک روز سابقه سرمربیگری در هیچ لیگ رسمی را نداشته، حالا در حرکت یکضرب می خواهد وزنه سنگینی بنام هدایت تراکتور را بالای سر نگه دارد!

تلاش برخی بازیکنان تراکتور برای سرمربی شدن دستیار/تقوی یا فن خال؟

در این میان برخی بازیکنان تراکتورسازی البته غیر از ستاره های ملی پوش این تیم، تلاش دارند با انجام مصاحبه به مالک باشگاه فشار بیاورند که فعلا از استخدام سرمربی خارجی معروف دست بکشد و با همین تقوی ادامه دهد. ملاک این بازیکنان هم نتیجه ای است که در ورزشگاه یادگار امام و درخشش آنتونی استوکس ایرلندی بدست آمد و استقلال خوزستان شش تایی شد. نتیجه ای که در فوتبال به عنوان یک اتفاق در دوره مربیگری تقوی رقم خورد و حالا می خواهند از این نتیجه و نمد، کلاهی برای مربی موقت و بدون سابقه خود ببافند.

با اینحال باید منتظر ماند و دید که آیا زنوزی تحت تاثیر این جریان درون تیمی در تراکتورسازی قرار خواهد گرفت یا اینکه ترجیح می دهد گرینه ای خارجی و نامدار را بالای سر تیم پرستاره اش بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
تابناک معلوم نیست چه مشکلی با محمد تقوی دارین که تاحالا چندین مقاله علیه این مربی نوشتین؟ احتمالا بخاطر لنگی بودن سایتتون نیس که؟؟؟
فکنم نویسنده مشکل شخصی با تقوی داره٫بزرگ‌ترین برد تاریخ تراکتورو تقوی رقم زد،پارسالم بعد از رفتنش از پدیده ٫پدیده سقوط آزاد کرد
جناب نویسنده یا اطلاعات تاریخی اندکی دارد یا مغرضانه ( به دلیل نامعلوم ) این متن را نوشته !! که در هر دو صورت نشان از بی تجربگی وی دارد ! خبرنگار و نویسنده نبایداز روی غرض ورزی بنویسد ، این از اصول ژورنالیستی به دور است !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها