بازدید 2555

اظهارات نتانیاهو درخصوص تشدید تنش‌ها در نوار غزه

کد خبر: ۸۳۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲ 30 September 2018

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل برای مواجهه با هر سناریویی در نوار غزه آماده است!

به گزارش مهر به نقل از هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که «اسرائیل برای مواجهه با هر سناریویی در نوار غزه آماده است»، و اینکه این «یک ادعای پوچ و توخالی نیست!»

وی همچنین مدعی شد که در مورد یک انبار هسته ای تهران (!) دست به افشاگری زده است تا از این رهگذر، «آشکارا زمینه ای را برای اقدام بیشتر از سوی آمریکا و اسرائیل علیه ایران فراهم کند».

گفتنی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنج شنبه گذشته در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد: «امروز برای اولین بار فاش می کنم که ایران یک تأسیسات مخفیانه دیگر در تهران دارد- یک انبار سری مواد هسته ای برای ذخیره کردن مقادیر کلانی از تجهیزات و مواد برای برنامه تسلیحات هسته ای سری ایران!»

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران این ادعای نتانیاهو را مهمل خوانده و در یک پیام توئیتری نوشته است: «اسرائیل تنها رژیمی در منطقه ماست که دارای تسلیحات هسته ای «سری» و «اعلام نشده» است- از جمله یک زرادخانه هسته ای واقعی. زمان آن رسیده است که اسرائیل اعتراف کند و برنامه تسلیحات هسته ای غیرقانونی خود را به روی بازرسان بین المللی بگشاید».

لازم به ذکر است که طبق اطلاعات افشا شده، اسرائیل برای تولید ۱۰۰ الی ۲۰۰ کلاهک هسته ای از میزان کافی پلوتونیوم (اسلحه- پایه) برخوردار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل