بازدید 5824
۱

زیدان سرمربی منچستریونایتد می شود

پس از بدترین شروع ممکن منچستر یونایتد در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر که با سه باخت و یک تساوی و کسب تنها 10 امتیاز از 21 امتیاز ممکن همراه بود، ظاهراً مسئولان منچستر یونایتد برای جایگزینی ژوزه مورینیو، فعالیت خود را شروع کرده‌اند
کد خبر: ۸۳۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 03 October 2018

شایعه حضور زین الدین زیدان روی نیمکت منچستر یونایتد روز به روز قوت می‌گیرد و حالا دیگر کل شهر منچستر و جزیره را در بر گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از بدترین شروع ممکن منچستر یونایتد در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر که با سه باخت و یک تساوی و کسب تنها 10 امتیاز از 21 امتیاز ممکن همراه بود، دیشب مقابل والنسیا چهارمین بازی خانگی بدون برد هم برای شیاطین سرخ ثبت شد. ظاهراً مسئولان منچستر یونایتد برای جایگزینی ژوزه مورینیو، فعالیت رسمی خود را شروع کرده‌اند.

در این بین، زین الدین زیدان، سرمربی پیشین رئال مادرید که هم‌اکنون در کنار آنتونیو کونته، از مشهورترین سرمربیان بدون تیم است، به عنوان گزینه اصلی منچستریونایتد برای جایگزینی مورینیو مطرح می‌شود و حالا رسانه قطری BeIn که البته منابع معتبری در فرانسه دارد، خبر از مذاکرات اولیه میان شیاطین سرخ و زیدان می‌دهد. حال باید دید در آینده نزدیک چه پیش خواهد آمد و چه سرنوشتی در انتظار ژوزه مورینیو و نیمکت منچستر یونایتد خواهد بود. شاید تا آخر هفته مورینیو در منچستر نباشد.

زیدان سرمربی منچستریونایتد می شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آنجلوتی و فن خال و هیدینگ هم از مربیان بزرگ بدون تیمند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار