بازدید 5506
۱
گزارش

کی‌روش دنبال کمپ مجهز برای تیم ملی در امارات+عکس

کد خبر: ۸۳۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 29 September 2018

سرمربی و اعضای تیم ملی فوتبال ایران از کمپ‌های کشور امارات برای جام ملت‌ها بازدید کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و اعضای کادر فنی این تیم امروز (شنبه) امکانات موجود در کمپ‌های تمرینی امارات را بررسی کردند. پس از اتمام کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آموزش آخرین قوانین و مقررات حاکم بر برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا، اعضای تیم ملی فوتبال ایران اولین بازدیدهای خود از ورزشگاه‌ها و کمپ‌های امارات را انجام دادند.

در این بازدیدها ضمن بررسی برخی کمپ‌های این کشور، دغدغه‌ها و خواسته‌های تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران درباره مسایل مختلف از جمله مسائل لجیستیکی و پشتیبانی، شرایط و نحوه انجام فعالیت‌های تیم و سایر موضوعات و مسائل تیم ملی فوتبال ایران مورد بررسی قرار گرفت.

کی‌روش دنبال کمپ مجهز برای تیم ملی در امارات+عکس

کی‌روش دنبال کمپ مجهز برای تیم ملی در امارات+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام
لطفا با توجه به دشمني هاي اخير كشور امارات و عربستان و كشتار هموطنانمون در اهواز هر گونه همكاري و هماهنگي رو با كشور هايي كه دستشون به خون جوانان ما آلودست رو متوقف كنيد.
من از تابناك مي خوام هر طور كه شده اين موضوع رو به گوش متوليان امر برسونه چرا بايد دلار هاي ما به جيب كشور تروريست پرور و كودك كش امارات بره ...فوتبال براي مهمه اما خون هم وطنان ما مهمتره ...ارزش كشور ما رو بايد خودمون حفظ كنيم و انتظاري از كي روش نيست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار