بازدید 2936
۱

پذیرایی‌رئال‌مادریدازدختری‌که‌به‌سربازاسرائیلی‌سیلی‌زد+عکس

کد خبر: ۸۳۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 29 September 2018

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا از دختر جوانی که به خاطر ایستادن مقابل یکی از سربازان رژیم اشغالگر قدس به نماد مقاومت فلسطینی‌ها تبدیل شد، استقبال کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه رئال مادرید روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از احد تعمیمی، دختر نوجوانی که در سن ۱۶ سالگی به خاطر سیلی زدن به یک سرباز اسرائیلی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷  به هشت ماه حبس محکوم و به همین دلیل به نماد مقاومت فلسطینی‌ها مقابل رژیم اشغالگر قدس تبدیل شد، استقبال کرد.

پذیرایی‌رئال‌مادریدازدختری‌که‌به‌سربازاسرائیلی‌سیلی‌زد+عکس

چهره تعمیمی زمانی جهانی شد که او به خاطر سیلی زدن به سرباز رژیم اشغالگر قدس که وارد حیاط منزل او شده بود، در یک دادگاه نظامی محاکمه شد. فیلم این اتفاق توسط مادر او در حساب کاربری‌اش در فیس‌بوک منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. احد اما از سال ۲۰۱۱ به خاطر تصویر به یادماندنی که از او در حال جدل با یک سرباز اسرائیلی منتشر شد، برای فلسطینی‌ها شناخته شده و تأثیر پررنگی در فضای مجازی گذاشته بود. او این هفته به همراه خانواده‌اش سفری به اسپانیا داشتند که در آنجا در چند مراسم سیاسی و اجتماعی شرکت کردند.

باشگاه رئال مادرید هم جمعه این هفته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان او و خانواده‌اش بود و آنها مورد استقبال امیلیو بوتراگوئنیو، مدیر روابط بنیادی باشگاه قرار گرفتند و یک پیراهن کهکشانی‌ها را با نام احد به او تقدیم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از هر دو عکسش و حتی فیلم روز آزادیش معلومه که خود و خانواده اش بسیار متعصب و مذهبی هستند. ای خاک بر سر ما که سنگ چه کسانی را به سینه می زنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل