بازدید 5281

بحران تبریزی در استقلال جدی تر شد

کد خبر: ۸۳۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 29 September 2018

مهاجمی که برای کسب آقای گلی به استقلال پیوست عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی تبریزی بعد از درخشش در ذوب آهن مورد توجه سرخ آبی ها پایتخت قرار گرفت.با توجه به محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن، کاپیتان ذوب آهن راهی آبی پوشان پایتخت شد تا شاگرد وینفرد شفر شود. تبریزی شروعی بسیار خوب با استقلال داشت و در نخستین دیدار با پیراهن این تیم برابر تراکتور سازی موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای خوبی را بدهد.

تبریزی بعد از آن گلی که به ثمر رساند به یکباره افت کرد و سه بازی پیاپی است که در لیگ موفق به گلزنی نمی شود تا استقلال امتیازات را به خاطر ضعف خط حمله از دست دهد و فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی از همین ابتدا زیاد شود.آبی پوشان پایتخت سه بازی پیاپی است که در لیگ موفق به گلزنی نشده اند تا آمار ناامید کننده ای را با وجود جذب بازیکنان زیاد از خود به جای گذارند.

تبریزی در ۵ بازی اخیر( سه بازی در لیگ و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا) تنها یک گل به ثمر رسانده و این اصلا آمار خوبی برای مهاجمی که برای آقای گلی به استقلال آمده نیست. کاپیتان سابق ذوب آهن بعد از درخشش در دیدار برابر تراکتور سازی به یکباره افت کرده و در داربی هم نمایشی ناامید کننده از خود نشان داد. با توجه به افت محسوس تبریزی احتمال نیمکت نشینی او در دیدارهای بعدی وجود دارد. این مهاجم باتجربه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و روزهای سختی را در آبی پوشان پشت سر می گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان