بازدید 3451

بازداشت عوامل ناامنی در جاده های هرمزگان

کد خبر: ۸۳۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 29 September 2018

بندرعباس - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان گفت: سه نفر از عوامل ناامنی درجاده های استان طی روز گذشته در محور حاجی آباد - سیرجان دستگیر شدند.

داریوش باقر جوان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عوامل ناامنی در جاده های هرمزگان بیان داشت: متاسفانه برخی از افراد و رانندگان طی روزهای اخیر اقدام به تحریک سایر رانندگان برای اعتصاب می کردند و در جاده های استان اقدام به تخریب کامیون ها می کردند. که در این رابطه با همکاری دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی سه نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر بومی و دو نفر دیگر از استان همجوار بوده اند، عنوان کرد: این سه نفر طی روز گذشته در محور حاجی آباد - سیرجان دستگیر و تحویل مراجع انتظامی شده اند.

باقرجوان اضافه کرد: این افراد جلوی کامیون ها را گرفته و اقدام به آسیب رساندن به خودروها می کردند و در برخی از موارد اجازه تردد به کامیونداران را نمی دادند.

وی افزود: برقراری امنیت و برخورد با عوامل ناامنی در طول محورهای مواصلاتی استان به صورت مستمر توسط نیروهای امنیتی و انتظامی مورد کنترل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: تا کنون ۴هزار حلقه لاستیک از گمرکات استان هرمزگان ترخیص شده است و در پایانه بار بندرعباس انبار شده و بزودی به رانندگانی که بارنامه داشته باشند و بار گرفته اند به قیمت دولتی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: مطالبه جدی رانندگان از مسئولان بحث رسیدگی به وضعیت نرخ کرایه هاست که شرایط خاصی در هزینه های آنها ایجاد کرده و قطعا باید به آن مسئله رسیدگی کرد.

وی تصریح کرد: طبق وعده اداره صنعت و معدن طی یک ماه تا ۴۵ روز آینده شرایط کاملا عادی می شود و لاستیک های سفارشی ترخیص می شودتا برای مصرف در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

باقرجوان اعلام کرد: به هیچ وجه در استان هرمزگان اعتصابی رخ نداده و تنها نوعی ابراز مشکل و پیشنهاد برای حل مشکل بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار