بازدید 7951
۱
بازتاب

محسن مسلمان درآستانه اخراج رسمی از ذوب‌آهن

ذوب آهن باشگاهی نیست که ورزشکارش به باشگاه قبلی اش اشاره کند و بگوید من از منچستریونایتد یا فلان تیم آمده ام. مسلمان ساخته و پرداخته باشگاه ذوب آهن است ولی تمرکز کافی ندارد. مسلمان باید بداند ما به اسم و رسم بازیکن پول نمی دهیم.
کد خبر: ۸۳۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 29 September 2018

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه محسن مسلمان باید ۴ برابر پرسپولیس در ذوب آهن دوندگی داشته باشد، گفت: این بازیکن تاکنون به تعهداتش عمل نکرده و می‌توانیم او را راحت کنار بگذاریم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری، ضمن حمایت از امید نمازی سرمربی این تیم تاکید کرد که ذوب آهن به روزهای خوبش بر می گردد. وی به محسن مسلمان هافبک این تیم هشدار داد و گفت: دوست ندارم موضوع پرسپولیس برای مسلمان تداعی شود. بازیکن نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند و می توانیم مسلمان را راحت کنار بگذاریم.

محسن مسلمان درآستانه اخراج رسمی از ذوب‌آهن

سه دسته منتقد داریم
منتقدان ذوب آهن سه دسته هستند. عده ای فرصت طلبند تا از آشفته بازار برای خودشان کلاهی بدوزند. دومین دسته مغرضانه انتقاد می کنند چون دنبال منافع باشگاهی بوده اند و حالا دستشان به جایی بند نیست. عده ای هم نقد سازنده دارند که گوشمان برای نقد آنها شنوا است. ممکن است در باشگاه ایرادهایی باشد ولی برنامه هایی که برای تیم های پایه تدوین کرده ایم، ویژه است. همین الان در تیم بزرگسالان هم هفت بازیکن داریم که امید نمازی مترصد فرصت دادن به آنها است.

مسلمان تمرکز ندارد
درباره محسن مسلمان باید بگویم باشگاه ذوب آهن ثابت کرده است که به مفاد قراردادش متعهد است و نفراتی که در این تیم هستند با تمام وجود تلاش می کنند. ذوب آهن باشگاهی نیست که ورزشکارش به باشگاه قبلی اش اشاره کند و بگوید من از منچستریونایتد یا فلان تیم آمده ام. مسلمان ساخته و پرداخته باشگاه ذوب آهن است ولی تمرکز کافی ندارد. مسلمان باید بداند ما به اسم و رسم بازیکن پول نمی دهیم. محسن مسلمان با نظر امید نمازی جذب شد. زمانی که امید نمازی آمد، نظرش را درباره این بازیکن جویا شدیم و او هم رای به جذب مسلمان داد. مسئولیت بازی دادن و بازی ندادن به بازیکن با نمازی است. اینکه باشگاه و سرمربی چه انتظاری از بازیکن دارند، تعریف شده است. بازیکن باید با تمام وجود در زمین بدود و انتظارات را برآورده کند. اگر محسن مسلمان کوتاهی کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

مسلمان را راحت کنار می گذاریم
نمی خواهیم موضوع پرسپولیس برای مسلمان تداعی شود. اگر او می خواهد در ذوب آهن بماند باید ۴ برابر پرسپولیس بدود و تلاش کند. اگر این حس نباشد راحت مسلمان را کنار می گذاریم و حذف می کنیم چون تعهداتش را انجام نداده است. در ذوب آهن بازیکن نمی تواند تعیین تکلیف کند. بنده اینجا مسئولیت دارم و این اجازه را نخواهم داد. بازیکن باید تمام انرژی خود را بگذارد. مسلمان اگر نمی خواهد انرژی اش را در زمین بگذارد، باید ساکش را بردارد و به منزل برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنظر من مسلمان از اولش هم انطور که باید نبود و این نام پرسپولیس بود که وی را بنا حق معروف کرد .فوتبالیست متوسطی است اما خشونت های حین بازیش فراموش شدنی نیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس