بازدید 2107
۱

آخرین اقدامات برای نام نویسی متقاضیان سفر اربعین

کد خبر: ۸۳۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 29 September 2018

مدیر‌کل عتبات سازمان حج‌وزیارت از آغاز ثبت نام در سامانه سماح خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ دفتر زیارتی در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به متقاضیان اربعین سال ۹۷ هستند و‌کار نام نویسی آغاز شده است.

به گزارش میزان، مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir در اختیار متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی قرار گرفته است، گفت: با تصمیم ستاد مرکزی اربعین حسینی این سامانه چهار شنبه آغاز به کار کرد.

وی افزود: عزیزانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات مشرف شوند حتما باید برای دریافت روادید و استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و خدمات درمانی در سامانه سماح ثبت نام کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دفتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به متقاضیان تشرف در ایام اربعین هستند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر، اقدام به نام نویسی مقدماتی و تحویل مدارک کنند.

وی گفت :زائرانی که دسترسی به اینترنت و رایانه شخصی دارند می‌توانند شخصا ثبت نام مقدماتی را انجام داده و سپس بعد از انتخاب یک دفتر زیارتی به نام نویسی قطعی و تحویل مدارک مبادرت ورزند.

وی افزود: بنابر مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی، هزینه تمام شده برای کسانی که در سامانه سماح ثبت نام می‌کنند به صورت ریالی دریافت می‌شود و این هزینه ۳۷۷ هزار ۷۰۰ تومان تعیین شده است البته کسانی که ثبت نام مقدماتی را خودشان انجام دهند هزینه‌ای معادل ۳۷۶ هزار و ۷۰۰ تومان می‌پردازند.

آقایی در ادامه اظهار کرد: مبلغ تعیین شده بابت روادید، پوشش بیمه‌ای و خدمات درمانی در نظر گرفته شده است و امیدواریم متقاضیان ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا تو این اوضاع ارز از کشور خارج می کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل