بازدید 2251

زور نکونام در قائمشهر هم به سایپای دایی نرسید

کد خبر: ۸۳۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 28 September 2018

نساجی مازندران که در این فصل با کسب یک پیروزی و سه تساوی صاحب 6 امتیاز در هفت دیدار اخیرش شده بود، از ساعت 18:15 امروز به مصاف تیم سایپا رفت و به دنبال کسب دومین برد فصل در حضور تماشاگران پُر شور قائم‌شهری بود اما به نتیجه ای بهتز از تساوی در خانه مقابل سایپا دست نیافت.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام که رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران است و علی دایی که رکورد گل ملی در فوتبال جهان را در اختیار دارد، امروز در قامت سرمربیان نساجی و سایپا برابر هم قرار گرفتند که تیم‌های آنها بازی نسبتا جذاب و بیشتر از آن، پُر برخوردی برابر هم ارائه دادند و در نهایت با تساوی یک بر یک بازی را تمام کردند.

شاگردان علی دایی نیز در این دیدار بیرون خانه به دنبال کسب پیروزی بودند تا در رسیدن به امتیاز 16 ، از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عقب نمانده و همچنان در کورس مدعیان قرار بگیرند اما نتوانستند از تک گل زده خود حفاظت کنند. جورجی گولسیانی، مدافع میانی نساجی با برتری در نبردهای هوایی، موفق در جدال‌های تن به تن، بازی‌سازی از عقب زمین، گردش توپ و ... نمایش موفقی در بازی با سایپا داشت ولی حضور به موقع او در حملات در زمان ضربات آزاد نیز بالاخره نتیجه‌بخش شد و این بازیکن بلند قامت توانست با ضربه سر ارسال آشوری را تبدیل به گل کند تا شاگردان دایی تنها به یک امتیاز در این دیدار برسند.

شرح گل

نساجی صفر - سایپا 1 (دقیقه 51: علی دشتی): ضد حمله سریع سایپا روی کرنر نساجی نتیجه‌بخش شد و بعد از حرکت سریع ترابی از میانه زمین و پاس او به ناصری، این بازیکن به سمت دروازه شوت زد که لک توپ را دفع کرد، اما در ادامه دشتی از راه رسید و گل اول سایپا را رقم زد.

نساجی 1 - سایپا 1 (دقیقه 75: جورجی گولسیانی): بازیکنان نساجی کرنر را کوتاه کار کردند و بعد از ارسال دقیق سجاد آشوری از سمت راست زمین، گولسیانی با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد و موفق به گلزنی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار