بازدید 4096
امروز جمعه صورت گرفت؛

تجمع کامیون داران دزفول برای رفع مشکلات خود

کد خبر: ۸۳۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 28 September 2018

امروز جمعه ۶ مهرماه، حدود یکصد نفر از کامیون داران شهرستان دزفول با تجمع مقابل سندیکای کامیونداران خواستار رفع مشکلات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر شهرستان دزفول در حاشیه این تجمع گفت: این شهرستان دین خود را بارها به کشور ادا کرده ولی اکنون مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

منصور جراح زاده افزود: بیش از ۱۰ سال است که کامیون داران به دنبال رفع مشکلات خود هستند؛ ولی متاسفانه اقدام عملی در این راستا انجام نشده و فقط وعده توخالی دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: شرکت های حمل و نقل با دلال بازی های خود حق کامیون داران را از نظر شرعی و قانونی ضایع می کنند و متاسفانه کسی یا نهادی با آنها برخورد نمی کند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر شهرستان دزفول ادامه داد: برخی مشکلات کامیون داران دزفول مانند خرید لاستیک و قطعات در سطح کشور فراگیر است.

وی گفت: درآمد کامیون داران براساس ریال است ولی قیمت اجناس و قطعات حتی ایرانی براساس دلار تعیین می شوند که مسئولان اتاق اصناف باید در این خصوص پاسخ بدهند.

جراح زاده با اشاره به وجود بیش از یکهزار و ۳۰۰ کامیون در شهرستان دزفول افزود: برخی از این کامیون ها خدمات شهری هستند و به دلیل خدمات نگرفتن از دولت، بارنامه نمی گیرند. لذا شمارش و ثبت نمی شوند که این موضوع موجب کم شدن سهمیه سوخت و لاستیک شهرستان شده است.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه بار و لاستیک اظهار داشت: مواردی در شهرستان وجود دارد که حق قانونی برای دریافت لاستیک دارند ولی هنوز سهمیه خود را دریافت نکرده اند و کسی در این خصوص پاسخگو نیست.

رئیس انجمن کامیون داران و تریلر شهرستان دزفول با بیان اینکه بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ کامیون در دزفول تردد دارند، افزود: دزفول تنها شهرستانی است که در شمال خوزستان خدمات حمل و نقل ارائه می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل