بازدید 5225

نماینده ایران: نتانیاهو نقشه‌ها را از گوگل گرفته

کد خبر: ۸۳۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 28 September 2018

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یادآوری اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی دروغگویی بوده که دمکراسی را به استهزا گرفته است، افزود: بر تحرکات جنایت کارانه این رژیم اشراف داریم.

به گزارش ایرنا، فرهاد ممدوحی پنجشنبه شب به وقت محلی در پاسخ به ادعاهای واهی و بی اساس نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف مراکز هسته ای در ایران، ادامه داد: رژیم صهیونیستی سابقه طولانی در فرصت طلبی و گمراه کردن افکار عمومی دارد و این رژیم با خبر سازی، انحراف اذهان عمومی از رفتار غیر انسانی و سبوعیت، علیه مردم فلسطین را دنبال می کند.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی منشا بی ثباتی و بحران در منطقه است، ادامه داد: فلسفه بافی نتانیاهو نشانگر تمایلات ناخودآگاه و غیر ارادی وی در دروغگویی و تحریف واقعیت است و عمدتا با هدف انحراف توجهات از وحشیگری سرشتی این رژیم علیه مردم فلسطین صورت می گیرد.

ممدوحی توضیح داد: اسرائیل زندانبان غزه به عنوان بزرگترین زندان جهان است. این رژیم غیر دمکراتیک که توسط مقام های فاسد مدیریت می شود وانمود می کند که پیشرو بوده در حالی که حاکمیتی مرتجع است که رویکردهای نژادی و مذهبی شبیه به داعش دارد.

وی یادآور شد: ادعای رژیم صهیونیستی شبیه اقدام های رژیم نازی است که دنیا را به ویرانی کشاند. این دستگاه نژاد پرست، دمکراسی را به استهزا گرفته است.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل ادامه داد: رژیم صهیونیستی تمامی اهداف، اصول، رویه ها و سیاست های سازمان ملل را نادیده می گیرد، در مقابل قطعنامه های سازمان ملل می ایستد و از مجمع عمومی سوء استفاده می کند.

ممدوحی تصریح کرد: این رژیم تاکنون 300 قطعنامه در مورد سلاح های کشتار جمعی، تخریب و کشتار جمعی تا منطقه عاری از سلاح جمعی در خاورمیانه را نقض کرده است.

وی افزود: این رژیم تاکنون صرفا 255 قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده که آخرین آن قطعنامه 2334 در مورد خاتمه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی بوده است. تاکنون آمریکا 44 باز از حق وتو برای حفاظت از اسرائیل در ارتباط با تصویب قطعنامه های علیه این رژیم استفاده کرده است.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: نتانیاهو با نمایش چند قطعه عکس که از نقشه گوگل گرفته ادعا می کند که تاسیسات هسته ای جدیدی در ایران کشف کرده که این خود دروغی بزرگ و مبین آن است که دروغگویی در دی ای ان این مقام ارشد صهیونیستی وجود دارد.

ممدوحی تاکید کرد: به جای تولید خبر جعلی، این رژیم غاصب باید از تهدید به توسل از سلاح هسته ای احتراز کند. شواری امنیت قویا باید تهدید رژیم صهیونیستی به توسل به استفاده از سلاح هسته ای را محکوم کند.

وی تاکید کرد که بر تحرکات جنایت کارانه این رژیم اشراف داریم و زمان آن که به کشورهای همسایه با برخورداری از مصونیت ضربه بزند گذشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان