بازدید 5725

اینترپل: آماده همکاری با ایران هستیم

کد خبر: ۸۳۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 27 September 2018

دبیرکل سازمان اینترپل در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز، آمادگی این سازمان را برای هرگونه همکاری با دولت ایران در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، «یورگن اشتاک» در این پیام از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین الملل ناجا)، حمله تروریستی و وحشیانه به مراسم رژه اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، محکوم کرد.
دبیرکل سازمان اینترپل همچنین به سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با خانواده شهدا ابراز همدردی کرد.
در این پیام آمده است: سازمان اینترپل به شدت این گونه حملات را محکوم کرده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی و دولت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم اعلام می دارد.
اشتاک تاکید کرده که این سازمان در حد توان، خود را متعهد به ارائه هرگونه یاری در این زمینه می داند تا از این راه، مرتکبان این عمل شنیع، سریعتر به دست قانون گرفتار شوند.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی شنبه هفته جاری به رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، 24 تن به شهادت رسیدند و 68 تن نیز مجروح شدند.
هر پنج عامل تروریستی این حمله تروریستی به هلاکت رسیدند.
گروهک تروریستی و تجریه طلب «الاحواز» که تحت حمایت مالی، رسانه ای و تسلیحاتی برخی کشورهای منطقه قرار دارد، مسئولیت این حمله ددمنشانه را برعهده گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار