بازدید 2690

برانکو: بادست خالی دنبال برد بودیم اما نشد

کد خبر: ۸۳۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 27 September 2018

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید, اظهار داشت: دربی را پشت سر گذاشتیم. دربی همیشه جالب و سخت است و همیشه انتظارات زیاد. به بازیکنانم بابت جنگندگی و شجاعت‌شان تبریک می‌گویم. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس گفت: از همه هواداران‌مان که 90 دقیقه ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

در دربی مصلحت‌اندیشی نکردیم و دنبال برد بودیم
وی افزود: این نتیجه مسلماً مثبت بوده و با همین نتیجه مثبت برای بازی‌مان در قطر مقابل السد حاضر می‌شویم. علی‌‌رغم اینکه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود، من خوشحالم که در این بازی مصلحت‌اندیشی نکردیم و همچنان دیدگاه و فلسفه خودمان را حفظ کردیم و دنبال برد بودیم. در بخش عمده‌ای از بازی ما بازی را کنترل کرده و تیم بهتری بودیم. به همین دلیل راضی و خوشحالم، هرچند که به پیروزی نرسیدیم.

غیبت ماهینی فقدان بزرگی برای ما خواهد بود
«آن چیزی که مهم و خوشحال‌کننده است، این است که همیشه و همیشه روحیه برد و قهرمانی را در خودمان تقویت می‌کنیم»، برانکو با بیان این جمله به مصدومیت حسین ماهینی اشاره کرد و گفت: متأسفانه ماهینی را از دست دادیم و طبق معایناتی که انجام شده، این بازیکن فصل را از دست داده است. این فقدان بزرگی برای ما خواهد بود، اما به رغم همه مشکلات همچنان دنبال جمع‌آوری امتیازات و بلندپروازی عاقلانه برای بردن در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

بازیکنان پرسپولیس و استقلال عملاً نفس بریده از زمین خارج شدند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آن چیزی که خیلی مرا خوشحال می‌کند، این است که بازیکنان هر دو تیم توان خود را گذاشتند و عملاً نفس بریده از زمین خارج شدند. مربی تیم حریف و بازیکنان‌شان برای دیدن ماهینی به رختکن ما آمدند و تأسف‌شان را بابت مصدومیت او اعلام کردند.

نمی‌شود انتظار داشت که در هر بازی به 6 گل دست پیدا کنیم
برانکو در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد هر دو مربی ترسیدند و بازی باکیفیتی نبود، اظهار داشت: این دربی بود و به‌هرحال هر دو طرف نقش خیلی بزرگی داشتند. من با شما موافق نیستم که بازی خوب نبود. بله صفر - صفر شد و شاید 3 - 3 یا 5 - 5 یا 7 - 7 می‌شد، اما خودتان از اهمیت نتیجه این بازی برای هر دو تیم با خبر هستید. نمی‌شود انتظار داشت که در هر بازی به شش گل دست پیدا کنیم. در واقع این جنگ بود و شما باید بدانید که استقلال شش ملی‌پوش دارد.

دربی پرمحتوا بود و از هر دو طرف میل به برد و اشتیاق به برد وجود داشت
این مربی کروات افزود: آنها هم بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و مسلماً با تراکم این همه کیفیت، به نتیجه رسیدن به‌هرحال کاری ساده نیست. خود شما نوع کار تیم‌های اروپایی را دیدید. بارسلونا و رئال مادرید و همچنین منچستریونایتد را در بازی‌های اخیر دیدید؟ به نظرم بازی پرمحتوا بود و از هر دو طرف میل به برد و اشتیاق به برد وجود داشت. در این‌طور بازی‌ها معمولاً گل‌ها از شانس‌های نیم‌بند یا ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی