بازدید 3106
خبر

دشمن کی روش به جام ملت‌های 2019 آسیا رسید!

کد خبر: ۸۳۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 27 September 2018

با تصمیم جدید مسئولان برگزاری جام ملت های آسیا سیستم کمک داور ویدئویی VAR به امارات 2019 رسید تا احتمالا شاهد تداوم اعتراض های شدید کی روش به این سیستم باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، تنها صد روز تا آغاز بزرگ ترین تورنمنت فوتبال ملی قاره کهن باقی مانده است که در این فاصله سران کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از حضور کمک داور ویدئویی VAR در این تورنمنت خبر دادند. پس از حضور کمک داور ویدئویی VAR در جام جهانی 2018 روسیه و برخی لیگ های اروپایی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده خواهد کرد.

چند هفته قبل یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی که با DPA داشت، مدعی شد به علت کمبود وقت و نبود آموزش های لازم در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات از تکنولوژی VAR استفاده نمی‌شود اما به جای آن از دو کمک داور پشت دروازه استفاده می‌شود اما شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد حضور VAR در جام ملت های آسیا 2019 قطعی شده است.

شیخ سلمان در این باره گفت:« فوتبال آسیا عزم خود را جزم کرده است تا از تکنولوژی VAR استفاده کند چون این فناوری به مصلحت فوتبال است. ما خود را برای اجرایی کردن VAR در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده کرده ایم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت چون استفاده از زیرساخت های این تکنولوژی آماده شده است».

جام ملت های آسیا 2019 امارات درحالی از دی ماه جاری در چهار شهر این کشور حاشیه خلیج فارس آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه D مسابقات با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می کند تا پس از سال های 1968، 1972 و 1976 برای چهارمین بار به مقام قهرمانی آسیا برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار