بازدید 6798

شایعه ورشکستگی کدام بانک در خارج ساخته شد؟

کد خبر: ۸۳۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 27 September 2018

ایسنا نوشت: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از تحت تعقیب قرار گرفتن عوامل ایجاد شایعه‌ساز در فضای مجازی مبنی بر ورشکستگی یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور خبر داد.

دادخدا سالاری اظهار کرد: در پی تولید و انتشار شایعاتی در فضای مجازی کشور مبنی بر اینکه یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور دچار ورشکستگی شده و از مردم درخواست کرده بود که سرمایه‌های خود را از این بانک خارج کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اثرات سوء این شایعه کذب بر امنیت روانی و اقتصادی جامعه این دادسرا به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود و مشخص شد این خبر کذب در خارج از کشور ساخته و پرداخته و توسط افرادی در داخل کشور منشر شده است.

این مقام قضائی اعلام کرد: بلافاصله دستورات مقتضی در جهت تحت تعقیب قرار گرفتن عوامل داخلی انتشار دهنده این شایعه صادر و با این مجرمین که در صدد برهم زدن آرامش روانی و اقتصادی مردم می‌باشند برخورد قانونی مقتضی صورت خواهد گرفت.

دادستان کرمان در پایان ضمن هشدار به عوامل ایجاد چنین شایعاتی اعلام کرد: دستگاه قضایی از باب فراهم نمودن اسباب و تحقق عدالت و آرامش اجازه نخواهد داد فضای مجازی به بستری جهت برهم زدن آرامش و آسایش مردم تبدیل و از این ابزار در جهت اخلال در فعالیت‌های اقتصادی مشروع کشورسوء استفاده به عمل آید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل