بازدید 13426
۷

نظر نیکی هیلی درباره خنده حضار به ترامپ

کد خبر: ۸۳۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 27 September 2018

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده آمریکا در سازمان ملل از رسانه‌ها به دلیل پوشش منفی خندیدن سران جهان به سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی انتقاد کرد.

به نقل ار دیلی میل، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا می‌کند سران کشور‌های شرکت کننده در مجمع عمومی این سازمان به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خندیدند، چون به او احترام می‌گذارند و از صداقتش لذت می‌برند. هیلی از پوشش واکنش حضار به سخنان ترامپ در صحن سازمان ملل توسط رسانه‌های انتقاد کرد. او گفت: این کار، عادلانه نبود.

هیلی در این باره گفت: «رسانه‌ها برداشت بسیار اشتباهی از این جلسه داشتند. من هر روز با این مقامات سر و کار دارم و می‌دانم دقیقاً چه فکری می‌کنند. آیا آن‌ها عاشق آمریکا هستند؟ نه. آیا آن‌ها به آمریکا احترام می‌گذارند؟ بله حالا احترام می‌گذارند. آن‌ها عاشق صداقت او (ترامپ) هستند و این جنبه سیاسی ندارد و از نظر آن‌ها فقط بامزه است».

هیلی در ادامه ادعا کرد: «دیروز سران کشور‌های دیگر تمام مدت تلاش می‌کردند با او (ترامپ) عکس بگیرند و به او بگویند سخنرانی اش بسیار عالی و محکم بود. آن‌ها تا به حال چنین سخنرانی ندیده بودند؛ بنابراین آن‌ها برای او احترام قائلند. من متوجه شدم که رسانه‌ها تلاش کردند این واکنش را این گونه جلوه دهند که به ترامپ بی احترامی شده است. اما اینطور نبود، آن‌ها عاشق این هستند که با او باشند».

ترامپ در سخنرانی خود در سازمان ملل لاف میزد که هیچ دولتی در تاریخ آمریکا در دو سال نخست ریاست جمهوری به دستاورد‌هایی که او داشته، نرسیده است. مخاطبان به این حرف ترامپ خندیدند، اما وقتی او گفت: «این بسیار درست است» خنده حضار بلندتر شد. ترامپ بلافاصله گفت: «من انتظار چنین واکنشی را نداشتم، اما خوب است» و خنده حضار حتی بیشتر و بلندتر شد.

هیلی همچنین از بحث و گفتگو‌ها درباره ناتوانی ذهنی ترامپ برای تصدی سمت ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: «این حرف‌ها دیگر زننده شده است».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷
آره جون خودت مگه تو از صداقتش لذت ببری بقیه فعلا از حماقتش لذت میبرن
خنده تلخ تو از گریه غم انگیزتر است / کارت از گریه گذشته به آن می خندی!
خانم هیلی آنها میخواهند با احمق ترین و بیرحمترین رئیس جمهور امریکا عکس یادگاری بگیرند جنایتی که در یمن اتفاق میافتد نتیجه عمل یک آدم صادق نیست بلکه یک ریاکار جنایتکار است او یک هیلتر مدرن است. مرگ و ننگ بر همه ی شما.
واقعا من به جای ترامپ خجالت کشیدم
تابناک خوبه همه ماهواره دارن!!!!! یبار خندیدن نه سه بار و بعدش براش دست زدن
گفت بچه به مادرش روزی
که چرا جامه ام نمیدوزی
گشت مادر از این سخن غمگین
گفت با آه و ناله و نفرین
شده ایندفعه اینقدر پاره
که دیگر وصله ور نمیداره
باید در شعور این خانم هم شک کرد بقول شاعر کند همجنس با همجنس پرواز
گیریم که ایشان راست میگوید وسران عاشق ترامپ هستند
ولی چرا خود ترامپ از این عکس العمل سران یکه خورد وبقول خودش شوکه شد
(حیف از ان هندی که زادگاه تو است)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس