بازدید 1455

مجلس از برنامه‌های اقتصادی دولت حمایت می‌کند

نماینده تفرش گفت: دولت اقدام موثری در خصوص رفع مشکلات اقتصادی انجام نمی‌دهد. برنامه‌های دولت در مورد برون‌رفت از مشکلات اقتصادی باید به طور شفاف برای مردم اعلام و در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح شود.
کد خبر: ۸۳۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 28 September 2018

محمد حسینی نماینده تفرش در نطق میان‌دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای حمله تروریستی در اهواز اظهار کرد: از سخنان انقلابی رییس جمهور که نشان‌دهنده عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران بود در مقابل سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا که مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به بحران‌های اقتصادی در کشور، متاسفانه در دولت اقدامات مهمی مبنی بر رفع این مشکلات مشاهده نمی‌کنیم. امروز که دشمن تحریم‌هایی را بر اقتصاد کشور وارد آورده و اتاق ضد ایران تشکیل داده مشاهده می‌کنیم در نظام و به خصوص در دولت هیچ اقدام موثری برای رفع و دفع آنها تشکیل نشده است.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: تذکرات زیادی را نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر ترمیم تیم اقتصادی به حضرت عالی داده‌اند. حدود دو ماه است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر اقتصاد شما استیضاح شده‌اند، ولی هیچ فردی را جایگزین نکرده‌اید.

حسینی افزود: اینها نشان از این دارد که دولت یقینا برای برون‌رفت از مشکلات برنامه خاصی ندارد. امیدواریم در این روزها با توجه به نگرانی که مردم نسبت به ترمیم تیم اقتصادی دارند، اقدامی موثر انجام بدهید.

نماینده تفرش در مجلس شورای اسلامی موضوع ارز را یکی از چالش‌های مهم در تولید، توزیع و تامین کالا و اشتغال کشور دانست و گفت: متاسفانه اقدام خوبی را در این زمینه از طرف دولت مشاهده نمی‌کنیم. بازار ارز بسیار متلاطم بوده و قابل قبول نمی‌باشد. در صورتی که تراز ارزی ما در شش ماهه اول امسال نسبت به سنوات گذشته وضعیت بهتری داشته است. این وضعیت، نشان از عدم مدیریت و تصمیم‌های غیرکارشناسی و صدور بخشنامه‌های متعدد و متضاد و کوتاه‌مدت دارد. باید به سرعت چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد که براساس منویات مقام معظم رهبری در یک فضای همدلی و انسجام از سناریوی برنامه‌های دولت حمایت کند. این برنامه‌ها باید به طور شفاف به مردم اعلام و در کمیسیون‌های تخصصی مطرح شود.

حسینی در پایان به تعدادی از مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش آب، راه‌های روستایی و برون‌شهری، وضعیت فرهنگی شهرستان تفرش و مشکلات کشاورزی به خصوص تامین کود شیمیایی اشاره کرد و تذکراتی را نسبت به وزرای مربوطه بیان کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر