بازدید 1758

نشست بررسی مشکلات حوزه تامین برق و آب و شیرین‌سازی آب دریا

نشست بررسی مشکلات حوزه تامین برق و آب و شیرین‌سازی آب دریا و خشکسالی‌ها با حضور رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و وزیر نیرو و معاونین دو طرف برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 27 September 2018

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جلسه بررسی مشکلات حوزه تامین برق و آب و شیرین‌سازی آب دریا و خشکسالی‌ها، امروز (چهارشنبه 4 مهرماه) با حضور کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو، در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار و مسائل و مشکلات حوزه آب و برق کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه این نشست نیازهای حوزه آب و برق کشور در حوزه تقنین و اجرایی، به منظور مرتفع کردن مشکلات مطرح و راهکارهایی درخصوص رفع آنها ارائه شد و بر لزوم همکاری هرچه بیشتر مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت نیرو در زمینه مسائل حوزه آب و برق کشور تاکید شد.

شایان ذکر است در این نشست همچنین محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس، حسین افشین معاون پژوهش‌های تولیدی-زیربنایی مرکز پژوهش‌های مجلس، عباس سروش معاون آب و آبفای وزارت نیرو، همایون حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو و جمعی از معاونین و کارشناسان دو طرف حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار