بازدید 3323

۶۹ میلیارد کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزا

کد خبر: ۸۳۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 27 September 2018

فرمانده انتظامی‌استان تهران از دستگیری یک زن تبعه افغانستان با بیش از 69 میلیارد ریال کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا در ورامین خبر داد.

به گزارش عصر ایرانیان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 97 در شرق استان تهران و در راستای طرح شکایت فردی از اتباع کشور افغانستان مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیونی توسط یک خانم به بهانه تهیه ویزای کانادا ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این متهمه با استفاده از وعده‌های فریبنده به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا ،اقدام به کلاهبرداری از هموطنان افغانی خود در سراسر ایران کرده و در حال حاضر متواری است .

سردار ناظری تصریح کرد:ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، رد این وی را در اردوگاه اتباع بیگانه در شهر مشهد مقدس می‌زنند و با هماهنگی مقام قضائی متهمه را که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی‌خاطر نشان کرد: وی که در ابتدا قصد منحرف کردن ماموران با هویت جعلی را داشت در نهایت پس از مواجهه با ادله محکم پلیس به 160 فقره کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا برای اتباع افغانستانی مقیم ایران به ارزش بیش از 69 میلیارد ریال اعتراف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار