بازدید 2911
۷

دستور انتشار لیست دریافت کنندگان ارز وارداتی

کد خبر: ۸۳۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 26 September 2018

دکترهمتی رئیس کل بانک مرکزی در راستای شفاف سازی دریافت کنندگان ارز دولتی ونیمایی دستور داد.

روز شنبه هفته آینده لیست تمام دریافت کنندگان ارز دولتی از ابتدای سال ونیز لیست اشخاص حقیقی وحقوقی که تاکنون از سامانه نیما ارز دریافت کرده اند به همراه میزان و نرخ ارز دریافتی آنها برای اطلاع عموم مردم منتشر شود.

طبق دستور رييس كل بانك مركزي از این پس نیز به طور روزانه لیست دریافت کنندگان ارز سامانه نیما و نیز دریافت کنندگان ارز کالاهای اساسی و ضروری اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
بجای انتشار آن پیگیری بفرمایید که آیا این ارز به کالا تبدیل شده است یا نه. اگر تبدیل شده این کالا بر اساس چه نرخ ارز قیمت گذاری شده و ره فروش می رسد
شفاف سازى خيلى خوب است و مردم حق دارند بدانند ارز هاى ارزان قيمت به چه افرادى و با چه شرايطى فروخته ميشود. البته اين اطلاع رسانى نبايد بهيچ وجه بهانه و يا نافى مسؤليت هاى خطير دستگاه هاى تخصيص دهنده و نظارتى براى رصد و كنترل از زمان تخصيص ارز تا كنترل مقدار كالاهاى وارداتى و رساندن بلا واسطه ان با قيمت هاى مقرر بدست مصرف كننده بشود، كارى كه در حال حاضر مغفول مانده است.
کاهش 50% دلار
ليست شركتهاي كه أرز ٣٨٠٠ توماني ميگيرند و أرز صادراتي را به سامانه واريز نميكنند را هم منتشر كنيد اينها باعث افزايش نرخ أرز ميشوند
چه عجب ، این شروع امیدواری برای مردم هست ...
خسته شدیم از بس این صفحه تابناک رو باز کردیم و همش اخبار منفی دیدیم ، تمام اخبار ایران شده بود منفی !
این خبر خبر مثبت و امیدوار کننده است ...
منتشر بشه چی میشه؟این بازیها رو بزارید کنار.
فایده این اطلاع رسانی برای مردم چیست. چه فرقی می کند که تقی ارز گرفته یا نقی . مهم این است که بر کاز ارز گیرنده نظارت قانونی و دقیق وجود داشته باشد تا ارز به جای خود و صحیح استفاده شود. مردم که دادستان نیستند و نمی توانند یقه ارز گیرندگان را بگیرند. به نظر می رسد که این کارها هم برای رد مک گردن و سرگرم کردن مردم است تا جریان فساد همچنان با قوت و بدون محدودیت پیش برود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها