بازدید 1598

دولت در ارائه بسته‌های حمایتی تسریع کند

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت اظهارکرد: قرار بود بسته‌های حمایتی به دست مردم کم درآمد برسد، در ارائه این بسته‌ها تسریع شود.
کد خبر: ۸۳۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 26 September 2018

محمد محمودی‌شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس از حسن اعتماد نمایندگان که مجددا بنده را به عنوان ناظر در هیات مرکزی حل اختلاف و شکایات شوراهای کشور انتخاب کردند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا وی در تذکری به هیات دولت اظهارکرد: در این شرایط اقتصادی کشور رئیس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی قول داده‌اند بسته‌های حمایتی را به دست اقشار کم درآمد برسانند، ولی از ارائه این بسته‌های حمایتی خبری نیست. دغدغه‌های سازمان برنامه و بودجه را نمی‌دانم، اما آیا حمایت از اقشار کم درآمد در این مقطع ضروری نیست؟

محمودی شاه نشین بیان کرد: از تصمیمات عملیاتی خبری نیست. در سفر رئیس جمهور همانطوری که هواپیمای رئیس جمهور اوج می‌گرفت، قیمت دلار نیز هر لحظه اوج می‌گرفت. این موضوع موجب این شده که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند. در ارائه بسته‌های حمایتی تسریع شود.

وی در تذکری به وزارت نیرو گفت: متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد. در این شرایط بی آبی همچنان پساب‌های تصفیه‌ خانه‌های احداثی شرکت‌های آب و فاضلاب به هدر می‌رود و در این بی آبی موجب آلوده شدن رودخانه‌ها می‌شود. این آلودگی نیز موجب تلف شدن بسیاری از احشام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار