بازدید 1747

رییس جمهور، آمریکا را در موضع انفعال قرار داد

عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد بازی که دولت ترامپ شروع کرده برای وادار کردن کشورمان به نفی مذاکره است اما سخنان رییس جمهور این امر را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۳۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 26 September 2018

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: بازی که دولت ترامپ شروع کرده برای وادار کردن کشورمان به نفی مذاکره است.

دولت ترامپ در پی وادار کردن ایران به نفی مذاکره است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ایالات متحده می خواهد میان ایران و همراهان برجامی و البته سایر همپیمانان منطقه ای فاصله بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد نباید مذاکرات برجامی با اروپایی ها قطع شود، ادامه داد: در واقع برگزاری نشست مشترک وزیران خارجه ایران و ۱+۴ در نیویورک نشان داد که ایران همواره به تعهداتش پایبند بوده، با نظام بین المل تعامل دارد و به توافقنامه برجام که مهمترین توافقنامه قرن 21 محشوب می شود پایبند است.

نباید مذاکرات برجامی با اروپایی ها قطع شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دولت جدید ایالات متحده و سیاست خارجی این کشور کشاندن ایران به سمت جنگ نظامی است لذا نباید در مقابل آن به "نه به مذاکره" گفت، تصریح کرد: با توجه به مواضع رییس جمهور در سازمان ملل سیاست خارجی آمریکا در این خصوص خنثی شد و نشان داد که ایران اسلامی به تهدید و جنگ "نه" می گوید اما به تعامل با دنیا "آری".

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تاکید رییس جمهور بر اینکه اگر ترامپ علاقه مند به مذاکره است می تواند در چارچوب برجام 1+4 آن را انجام دهد امری قابل توجه بود.

سخنان روحانی در سازمان ملل، ترامپ را در موضع انفعال قرار داد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خوشبختانه با تدبیری که در سیاست خارجی کشورمان رخ داد، ترامپ در موضع انفعال قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در واقع می توان اذعان کرد که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به طور شفاف در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای جامعه جهانی بیان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار