بازدید 1980

صیادی در خزر تا آرامش دریا ممنوع شد

دریای خزر از امشب تا پایان روز پنج‌شنبه مواج و طوفانی است‌ از این رو توصیه می‌شود از شنا کردن در دریا، صید ماهی و تردد قایق‌های سبک و تفریحی، در این مدت خودداری شود.
کد خبر: ۸۳۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 26 September 2018

دریای خزر از امشب تا پایان روز پنج‌شنبه مواج و طوفانی است‌ از این رو توصیه می‌شود از شنا کردن در دریا، صید ماهی و تردد قایق‌های سبک و تفریحی، در این مدت خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر و گذر موج تراز میانی جو رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران رخ خواهد داد.

فردا سامانه بارشی تقویت شده و سبب بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و شمال آذربایجان شرقی می‌شود.

دریای خزر از امشب  تا پایان روز پنج‌شنبه مواج و طوفانی است‌ از این رو توصیه می‌شود از شنا کردن در دریا، صید ماهی و  تردد قایق‌های سبک و تفریحی در این مدت خودداری شود.

فردا شدت بارش‌ها در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران است. 

روز جمعه بارش‌ها در استان گیلان ادامه دارد همچنین امروز و فردا در برخی ساعات در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان رشد ابر، رعدوبرق و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به سبب شدت بارندگی، آبگرفتگی معابر عمومی در‌ نواحی ذکر شده پیش‌بینی می‌شود بنابراین توصیه می‌شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود‌.

آسمان تهران فردا صاف در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز جمعه نیز ادامه دارد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۸ و ۱۹ درجه خواهد بود.

فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز ۳۱ شهریورماه سال جاری ۱۶۷.۶ میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی ۲۱۳.۲ میلی‌متر بود که بارش سال جاری ۲۱.۴ درصد کمتر از سال گذشته است. همچنین میانگین بلندمدت بارندگی کشور در بازه زمانی مذکور ۲۳۲.۲ میلی‌متر بود که بارش سال جاری ۲۷.۸ درصد کمتر از سال بلندمدت است.

بیشترین میزان بارش در هفته پنجاه و دوم سال زراعی متعلق به منطقه رامسر در استان مازندران به میزان ۱۲۶.۴ میلی‌متر بوده است.

میانگین گرم‌ترین منطقه کشور در هفته پنجاه و دوم سال زراعی آبادان در استان خوزستان به میزان ۴۹.۱ درجه سلسیوس و خنک‌ترین منطقه خیرآباد در استان زنجان به میزان کمتر از یک درجه سلسیوس ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل