بازدید 3434

«این جمعه با شما» دوباره برگشت

به دلیل فوت ناگهانی حسین عرفانی هنرمند توانمند و پیشکسوت رادیو و تلویزیون و دوبله اولین برنامه این جمعه با شما بیش‌تر حول فعالیت های هنری حسین عرفانی است و خاطراتی از زبان حاضران در برنامه و همچنین منوچهر والی‌زاده و منوچهر آذری درباره زنده‌یاد حسین عرفانی مطرح می‌شود. «این جمعه با شما» در ایام محرم و صفر جایگزین صبح جمعه با شما شده و توسط همان گروه و به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 26 September 2018

جمعه ششم مهرماه اولین برنامه «این جمعه با شما» با حضور علیرضا جاویدنیا، صادق عبداللهی، بیوک میرزایی و عباس محبی جمعه ششم مهر ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود. به طور کلی این هفته به مرور خاطرات هنرمندان «برنامه صبح جمعه با شما » و نوستالژی‌های دوست داشتنی مردم پرداخته می‌شود.

به گزارش تابناک، به دلیل فوت ناگهانی حسین عرفانی هنرمند توانمند و پیشکسوت رادیو و تلویزیون و دوبله اولین برنامه این جمعه با شما بیش‌تر حول فعالیت های هنری حسین عرفانی است و خاطراتی از زبان حاضران در برنامه و همچنین منوچهر والی‌زاده و منوچهر آذری درباره زنده‌یاد حسین عرفانی مطرح می‌شود. «این جمعه با شما» در ایام محرم و صفر جایگزین صبح جمعه با شما شده و توسط همان گروه و به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان تولید می‌شود.

«این جمعه با شما» دوباره برگشت

برپایه این گزارش، حسین عرفانی به علت سرطان ریه در بخش مراقبت های ویژه بستری بود 21 شهریور ماه در بیمارستان درگذشت.

عرفانی متولد ١٣٢١ است و با بیش از پنج دهه فعالیت، دوبلور بازیگرانی همچون «اکبر عبدی» در فیلم «سفر جادویی»، «کاظم افرندنیا»، «جمشید هاشم‌پور»، «محمد برسوزیان»، «محمد مطیع» و شخصیت های خارجی مانند آرنولد، تامی لی جونز، ساموئل ال جکسون ، دنزل واشنگتون ، لارنس فیش برن، مورگان فریمن و سیلوستر استالونه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار