بازدید 2624

دردسرهای عجیب شوخی شفر با پرسپولیس!

کد خبر: ۸۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 26 September 2018

سرمربی استقلال به خاطر شوخی کوچکی که با پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی نساجی کرد ، روز گذشته توهین بزرگی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی ؛ روز گذشته تمرین استقلال اتفاق تلخی را به خود دید. پرسش توهین آمیز از وینفرد شفر سبب شد تا او با دلخوری از جمع خبرنگاران دور شود. خبرنگاری دو سه بار از او پرسید که آیا شایعه بیماری اش درست است و هر بار مترجمش سعی می کرد چنین سئوالی را نپرسد اما سرانجام سئوال طرح شد. مرد سپیدموی استقلالی ، نگاهی به خبرنگار جوان انداخت و گفت:«شما چیزی درباره احترام می‌دانی؟ به خانه ات برو!» و از جمع خبرنگاران دور شد.

ماجرا اما خیلی ساده است. خبرآنلاین نوشت: خیلی از ما خیلی وقت ها اسم ها را برای لحظاتی فراموش می کنیم و گاه برای شفر هم این اتفاق می افتد اما در پایان بازی با نساجی در حقیقت او بازی با پرسپولیس را از یاد نبرده بوده و این کار پلی تیکی از سوی سرمربی آبی ها قرار بوده باشد که البته کار دست خودش داده است شفر به دستیارانش گفته است که قصد داشته با این ترفند نشان دهد بازی با پرسپولیس این قدر برایش مسئله مهمی نیست که حتی اسمش بادش بماند! همان کاری که قبل ترها و پیش از دربی فصل قبل انجامش داده بود و پرسپولیس را دومین تیم صاحب تماشاگر ایران خوانده بود. به عنوان تیم کوچکتر پایتخت. این شوخی همراه با خنده اما کار دستش داد و گفتند او آلزایمر دارد. اتفاقی که گشتن شایعه اش آن پرسش ناپسند را در تمرین دیروز آبی ها رقم زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان