بازدید 4378
۱

ساندرو اتوماتیک ۱ میلیون تومان گران شد

گزارش قیمت خودرو حکایت از افزایش ۱ میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
کد خبر: ۸۳۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹ 26 September 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با افزایش قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو با تشدید رکود روبه رو کمتر معاملاتی در آن صورت می‌گیرد. البته اجرای طرح پیش فروش ایران خودرو هم بر بی رونقی امروز خرید و فروش خودرو اضافه کرده است.

در حال حاضر سمند ال ایکس با کاهش 300 هزار تومانی با قیمت 54 میلیون و 700 هزارتومان، پژو207 اتوماتیک با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 104 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 405 GLX با ثبات قیمت 51 میلیون تومان، سمند EF7 با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 55 میلیون تومان، دنا پلاس با ثابت قیمت 98 میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان و استپ وی با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 127 میلیون تومان و پژو206 تیپ 2 با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 60 میلیون تومان فروخته می‌شود.

ساندرو اتوماتیک ۱ میلیون تومان گران شد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخرين اخطار از سمت مشتريان شاكي تا روز يك شنبه به شركت سايپا در خصوص تحويل خودروهاي شركت رنو به مشتريان خود.
با توجه به بد عهدي هاي شركت سايپا و اطلاعيه منتسب به اين شركت مبني بر عدم تحويل خودرو به مشتريان مرداد ماه به بعد و طرح جايگزين خودرو مشتريان با ساير محصولات!!!!!اين شركت ا
علام ميداريم به هيچ عنوان محصولي از محصولات شركت ساپا كيفيت و توان رقابت با محصولات رنو فرانسه را نداشته و مشتريان فقط و فقط به دنبال خودروي خود هستند ولا غير.
با توجه به اينكه شركت رنو فرانسه اعلام كرده به تعهدات خود در خصوص 40000 خودرو پايبند است به هيچ عنوان بهانه تحريم از طرف سايپا قابل قبول نميباشد.
و مشتريان در حال حاظر در حال مكاتبه و تماس با شركت رنو فرانسه هستند جهت ارايه مستندات تحويل قطعات به
شركت سايپا ايران طبق اعلام خود شركت رنو كه در صورت تاييد مدارك به دادگاه ارايه شده و از مديران سايپايي شكايت به عمل خواهد امد.
اميدواريمسايت تابناك مطالب فوق را براي رسيدن مشتريان به حقوق خود منتشر نمايد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل