بازدید 1543

منع به کارگیری بازنشستگان مسیر را برای بها دادن به جوانان مهیا کرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم استان کرمانشاه در بهادادن به جوانان مقام اول را در سطح استان‌های کل کشور کسب کند.
کد خبر: ۸۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 25 September 2018

احمدصفری درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: بنظر من مجلس دهم با تصویب این قانون، مسیر همواری را برای بها دادن به جوانان ترسیم و مهیا نموده و اکنون نوبت دولت است که بتواند از این قانون برای دمیدن روحی تازه در سیستم مدیریتی کشور استفاده کند.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به مشکلات خاص استان کرمانشاه، روی آوردن مسئولین استان به استفاده از ظرفیت جوانان و اعتماد به آنها را موجب تزریق نشاط و چابکی در سیستم مدیریتی موجود دانست و گفت: کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات فعلی ، نیازمند مدیرانی جوان، با برنامه و فعال می‌باشد تا شرایط موجود به بهبودی بی‌انجامد.

وی افزود: استاندار کرمانشاه می‌تواند از پتانسیل این قانون جهت به کارگیری جوانان کارآمد و متخصص که در مجموعه اداری کم نداریم، استفاده کند و آن‌ها را در مناصب تصمیم گیری قرار دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم استان کرمانشاه که در نرخ بیکاری، تورم و ...در رتبه های بالای کشوری قرار دارد، این بار بتواند در یک شاخص مثبت، مقام اول را در سطح استان‌ها کل کشور کسب کند و آن بها دادن به جوانان و تعداد مناصبی است که به این قشر فعال و آینده ساز جامعه واگذار خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل