بازدید 2235

۱۰ کشته و زخمی در تصادف ماشین سوخت

کد خبر: ۸۳۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 25 September 2018

در تصادف دو خودرو در جاده های سیستان و بلوچستان 10 نفر کشته و 35 نفر زخمی شدند.

به گزارش قانون، سوخت و انسان در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان همچنان جان آدمی می گیرد. مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بر اثر وقوع دو حادثه ترافیکی در جنوب سیستان و بلوچستان خودروهای حامل قاچاق سوخت و انسان (اتباع غیر مجاز) 10 نفر کشته و حدود 35 نفر زخمی شدند.

فریبرز راشدی یکشنبه شب گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و پژو با وانت حامل سوخت قاچاق در مسیر زاهدان به خاش محدوده چانعلی 6 نفر کشته شدند.

وی افزود: بلافاصله دو تیم از نیروهای اورژانس 115 برای امداد رسانی در محل حادثه حاضر شدند.

ريیس بیمارستان امام خمینی(س) خاش اظهار داشت: بر اثر واژگونی خودروی تویوتا حامل اتباع بیگانه در مسیر سراوان به خاش چهار نفر کشته و حدود 35 نفر زخمی شدند.

رضا کرد گفت: مصدومان با ٦ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(س) خاش منتقل شدند.

استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، موادمخدر، مواد سوختی و کالا قرار دارد. برخی از رانندگان در هر خودروی سواری با ظرفیت پنج نفر تا 18 نفر و در خودروهای وانت تا 30 نفر را نیز سوار کرده و در جاده ها به حرکت در می آیند.

متاسفانه هرسال قاچاق سوخت و انسان در جاده های جنوب استان به ویژه محدوده شهرستان سراوان سبب تلفات و خسارات زیادی می ‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر