بازدید 4801
۱

باخت3گیمه وتشریفاتی والیبال ایران به تیم دوم آمریکا

بازیکنان آمریکا که به بازی ماشینی و بدون افت کیفیت در تمام طول بازی در جهان مشهور هستند در سه ست با نتایج بسیار نزدیک ایران را در رقابتی تشریفاتی مغلوب کردند و این در حالی بود که شاگردان کولاکوویچ می توانستند هر سه گیم را با برد تمام کنند! هر دو تیم ترکیب جوانی راهی میدان کرده بودند
کد خبر: ۸۳۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 23 September 2018

تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی جوان و متغیر از بازی های گذشته ، امشب در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی 2018جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد تا با رقابتها وداعی تلخ داشته باشد و ایالات متحده هم همچنان بدون شکست باقی بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایران در آخرین بازی خود از مسابقات قهرمانی جهان با ترکیبی متفاوت شامل سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، امیرحسین توخته و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان رفت. جان اسپراو، سرمربی تیم ملی آمریکا نیز برای شروع بازی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و به بازیکنان اصلی خود استراحت داد. ایران با نتایج 25-23، 26-24 و 26 -24 بازی را باخت.

باخت3گیمه وتشریفاتی والیبال ایران به تیم دوم آمریکا

سید محمد موسوی به دلیل مصدومیت و درد مچ پا با نظر کادر فنی، تنها در کنار بازیکنان حضور داشت. بازیکنان آمریکا که به بازی ماشینی و بدون افت کیفیت در تمام طول بازی در جهان مشهور هستند در سه ست با نتایج بسیار نزدیک ایران را مغلوب کردند و این در حالی بود که شاگردان کولاکوویچ می توانستند هر سه گیم را با برد تمام کنند! بازی خلاقانه سعید معروف، کاپیتان و بازیساز تیم ملی ایران در این بازی مشهود بود. تنوع پاس های او و شرکت در حملات تیم ملی ایران در بعضی امتیازات، دفاع حریف را کاملا سر در گم کرده بود اما در نهایت تیم جوان و آینده دار ایران شکست خورد. گزارشگر شبکه لهستان با اشاره به این موضوع می‌ گفت که معروف برای بازیکنان جوان ایران، یک مربی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا اگر برده بودیم مارش قهرمانان دلاوران و...را بوق و کرنا می کردیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار