بازدید 2934
بازتاب

ادعای تازه وزیر برای فروش پرسپولیس و استقلال

قانون شامل حال من نمی شود و به رغم اینکه خیلی ها دوست دارند و منتظر بازنشستگی من هستند ولی ان‌شاءالله با قدرت کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ادامه خواهم داد.
کد خبر: ۸۳۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 23 September 2018

میر علی اشرف پوری حسینی گفت: منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، میر علی اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : خوشبختانه آقای سلطانی فر به جد پیگیر خصوصی سازی دوباشگاه است و با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع مجدد روند خصوصی سازی این دو تیم از سوی آقای اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته است ، منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.

رییس سازمان خصوصی ادامه داد : فکر می کنم ظرف دو هفته آینده ، هیات وزیران با شروع روند خصوصی سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن زمان شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت. پوری حسینی درباره قانون بازنشستگان و اینکه شامل او هم می شود یا خیر؟ گفت : متاسفانه این قانون شامل حال من نمی شود و به رغم اینکه خیلی ها دوست دارند و منتظر بازنشستگی من هستند ولی ان‌شاءالله با قدرت کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ادامه خواهم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار