بازدید 3279

برای مجازات عوامل حادثه تروریستی اهواز تلاش شود

نماینده مردم دزفول خطاب به رئیس جمهور گفت: با رعایت همبستگی بیشتر با نیروهای مسلح با اقتدار کامل تمام تلاش خود را در جهت مجازات عاملین حادثه تروریستی به کار گیرید.
کد خبر: ۸۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 23 September 2018

نماینده مردم دزفول خطاب به رئیس جمهور گفت: با رعایت همبستگی بیشتر با نیروهای مسلح با اقتدار کامل تمام تلاش خود را در جهت مجازات عاملین حادثه تروریستی به کار گیرید.

به گزارش ایسنا، عباس پاپی‌زاده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، گفت: آقای رئیس جمهور مردم ما انتظار دارند ضمن رعایت همبستگی بیشتر با نیروهای مسلح و تامین کننده امنیت کشور با اقتدار کامل تمام تلاش خود را جهت پاسخ دندان‌شکن و مجازات عوامل این حادثه به کار گیرید.

وی افزود: از آقای بطحایی انتظار داریم با توجه به آغاز سال تحصیلی و کمبود نیروی انسانی نسبت به تسریع در روند جذب و بکارگیری جوانان تحصیل کرده دزفول اقدام کند.

نماینده مردم دزفول در تذکری به وزیر نیرو گفت: در حالی که وزارت نیرو همچنان به پروژه‌های غلط انتقال آب می‌اندیشد،‌ کشاورزان خوزستان و دزفول به دلیل عدم تامین آب با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا در شرایط بحرانی تصمیم گرفتید اجاره بهای اراضی کشاورزی را ۱۰ برابر افزایش دهید. امروز شاهد افزایش قیمت برخی نهاده‌های کشاورزی مانند کود تا سه برابر هستیم.

پاپی‌زاده در پایان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: چرا به صورت یکطرفه از صاحبین پتروشیمی حمایت می‌کنید در حالی که صاحبین پتروشیمی با سرمایه ملت صاحب پتروشیمی شده‌اند و از تامین کود مورد نیاز کشاورزان خودداری می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر