بازدید 2473

برخی از مسئولان به جای رفع مشکلات خود تبدیل به مشکل شده‌اند

حبیب الله دهمرده
کد خبر: ۸۳۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 23 September 2018

حبیب الله دهمرده در نشست علنی امروز( یک شنبه، یک مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با سپاسگزاری از زحمات مردم بابت برگزاری مراسم باشکوه عزاداری امام حسین ( ع )، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، گفت: از مسئولان ذیربط تقاضا داریم برای رفع چنین اقداماتی به صورت ریشه‌ای و اساسی عمل کنند و همانطور که ریگی را از آسمان به زمین کشیده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید عمل کنند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور، افزود: انتظار می رود برای جلوگیری از تخلیه تنگه احد سیستان در اثر خشکسالی و ریزگردها طبق قول های داده شده و گزارش‌های تقدیمی یک بار و برای همیشه اقدام کنید.

وی ادامه داد: برای برون رفت از این وضعیت پیشنهادات فراوان کوتاه، میان و بلندمدتی خدمتان ارسال شد و دستور اجرای آنها را دادید که جای سپاسگزاری دارد؛ تقاضا داریم پیگیری لازم را داشته باشید تا پشنهادات مذکور سریع تر اجرایی و عملیاتی شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با مورد خطاب قرار دادن رییس جمهور، یادآور شد: تعدادی از مسئولان به جای آنکه مشکلی از مردم حل کنند خود تبدیل به مشکل شده اند.

دهمرده بر لزوم توجه جدی هیات دولت به رفع مشکلات بیشمار استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود مسئولان به وعده های داده شده در مورد رفع مشکل ریزگردها، تامین حقابه ایران از رودخانه هیرمند، انتقال آب دریای عمان به سیستان، رفع مشکل آب شرب و ژرف، تقسیم استان، گازرسانی، اجرای راه آهن زاهدان- بیرجند و زابل، راه اندازی نیروگاه 50 مگابایتی، ایجاد کارخانه های ریز و درشت و سازمان عمران سیستان عمل کنند تا بیش از این شرمنده مردم نشوند و بدبینی مردم نسبت به آنها از بین برود.

گرانی در ابعاد مختلف غوغا می کند/ دستگاه های نظارتی و قضایی به وظیفه ذاتی خود عمل کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس مجلس با بیان اینکه مساله رانت خواران، حرام خواران، دلالان ارز، سکه، خودرو و محتکران به کجا رسید، تصریح کرد: گرانی در ابعاد مختلف غوغا می کند و مردم به شدت معترض هستند؛ بر اساس قانون در برخورد با حرام خواران سرعت، دقت و صحت ضرورت دارد و دستگاه های نظارتی و قضایی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود؛ اطاله دادرسی رسیدگی به این موضوع باید کوتاه شود و چندین مجرم باید در ملاء عام به دار آویزان شوند تا عبرتی برای سایرین شود.

برخوردها با اخلالگران به صورت مستمر باشد نه مقطعی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود: البته این برخوردها باید به صورت مستمر باشد نه مقطعی تا نتیجه بخش باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل