بازدید 5971
۱

اخذ مدرک کارشناسی آنلاین از دانشگاه معتبر محیا شد

کد خبر: ۸۳۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 22 September 2018

دانشگاه پنسیلوانیا اولین دانشگاه آیوی لیگ است که مدرک کارشناسی آنلاین ارائه می‌دهد.

به گزارش آنا، از اجوکیشن دایو، آیوی لیگ (مجمع پیچک) یا لیگ دانشگاه‌های آیوی، شامل معروف‌ترین گروه دانشگاهی جهان می‌شود. این گروه متشکل از هشت دانشگاه پرآوازه آمریکاست. علت نامگذاری این دانشگاه‌ها ساختمان‌های بسیار قدیمی است که نمای آنها با پیچک و پاپیتال پوشیده شده ‌است که در زبان انگلیسی به آن Ivy می گویند.

قرار است دانشگاه پنسیلوانیا تبدیل به اولین دانشگاه آیوی لیگ شود که مدرک کارشناسی آنلاین به دانشجویان ارائه می‌دهد. پاییز سال آینده برنامه بین‌رشته‌ای با هدف آموزش بزرگسالان و دیگر دانشجویان غیرمتعارف در این دانشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

این کلاس‌ها از جانب دانشکده هنر و علوم انسانی ارائه می‌شود. برای اخذ مدرک کارشناسی هنر و علوم کاربردی دانشجویان موظف به گذراندن دروس تحصیلی عمومی و مطالعات بین‌رشته‌ای هستند.

این برنامه از طریق ویژگی‌های منحصر به‌فرد آموزش الکترونیک روند تحصیلی را برای دانشجویان متفاوت می‌کند. همچنین قرار است در این دوره مهارت‌های مورد نیاز نیروی کار نیز به دانشجویان آموزش داده شود.

کالج‌های چهار ساله ارائه دورس و کلاس‌های آنلاین خود را افزایش داده‌اند تا دسترسی به آموزش عالی برای افراد بزرگسال و دانشجویان غیرمتعارف آسان‌تر شود و بدین ترتیب نرخ ثبت‌نام و سودآوری شهریه‌ها بالا برود.

تمایل به تحصیل آنلاین باعث شده است که مؤسسات آموزش عالی بزرگ‌تر و معتبرتری هم شروع به ارائه دروس و کلاس‌های آنلاین کنند.

ماه گذشته دانشگاه پنسیلوانیا اعلام کرد که در ترم بهاره سال تحصیلی جدید کلاس‌های آنلاین در رشته کامیپوتر و فناوری اطلاعات برگزار می‌کند و به فارغ‌التحصیلان مدرک کارشناسی آنلاین ارائه می‌دهد.

دانشگاه پنسیلوانیا دلیل ارائه دوره‌های تحصیلی آنلاین را عدم منابع کافی برای گسترش برنامه‌های درسی محبوب در محوطه دانشگاه اعلام کرده است. همچنین قصد دارد با این کار مدرک تحصیلی این دانشگاه در دسترس دانشجویان بیشتری قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهیا آقا جان مهیا نه محیا؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر