بازدید 3155
۱

مشاجره مرد موتورسوار به مرگ انجامید

کد خبر: ۸۳۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 22 September 2018

چند روز پیش ماموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد 52 ساله‌ای خبر دادند که در بیمارستان بهارلو جان باخته بود.

به گزارش آرمان، بررسی‌های اولیه نشان داد متوفی پیش از مرگ، با فردی در محدوده خیابان لاله‌زار درگیری داشته است به این ترتیب محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد.

ماموران نیز متهم را بازداشت کرده و وی که به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، با رد هرگونه دخالت در مرگ متوفی به بازپرس گفت: نگهبان هستم و در کوچه‌ای در خیابان لاله‌زار بر رفت‌وآمد موتورسیکلت و خودروها نظارت دارم، حوالی صبح که کسبه مشغول عزاداری بودند،متوفی به داخل کوچه آمد، وی پیک موتورسوار بود و برای مغازه‌دارها بار جابه‌جا می‌کرد.

وی افزود: متوفی قصد داشت با موتورش به داخل کوچه برود اما به او گفتم به‌دلیل عزاداری و شلوغ بودن کوچه امکان رفتن به داخل کوچه وجود ندارد که وی داد و بیداد و با من جروبحث کرد، بعد به مغازه‌ای که قرار بود، بار را به آن ببرد رفتم و ماجرا را برای مغازه‌دار توضیح دادم که صاحب مغازه حق را به من داد اما از من خواست به‌دلیل سن بالاتر متوفی از وی عذرخواهی کنم که من نیز از او عذرخواهی کرد اما دقایقی بعد متوفی مجددا داخل کوچه به من فحاشی کرد که در نهایت کسبه و مردم وی را سوار بر موتورسیکلتش کردند، او رفت و ماجرا پایان یافت.

متهم در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: پس از این اتفاق من نیز از محل خارج شدم و همسرم را به دکتر بردم اما حدود ساعت یک بعدازظهر دوستانم با من تماس گرفته و گفتند که مرد موتورسوار در بیمارستان فوت کرده که به محل کار بازگشتم و پلیس مرا بازداشت کرد، من هیچ درگیری فیزیکی با متوفی نداشتم حتی شنیدم وی بعد از این ماجرا به باربری شوش رفته و در آنجا نیز با دیگران جروبحث کرده است.

اظهارات شهود نیز حاکی از آن بود که درگیری فیزیکی بین متوفی و متهم به وقوع نپیوسته با این وجود محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر درباره این پرونده را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بستن کوچه ها و راههاحق الناس است اما بعضی از هیات ها رعایت نکردند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر