بازدید 2658

یک شوماخر جدید با فراری در فرمول یک؟

کد خبر: ۸۳۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 22 September 2018

نام شوماخر مسلماً مشهوترین نام خانوادگی در دنیای اتوموبیلرانی است. اما آیا ممکن است میک شوماخر بتواند مثل پدرش میشائیل و عمویش رالف در این ورزش به شهرتی جهانی برسد؟

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد شانس میک 19ساله برای درخشش در پیست‌های اتوموبیلرانی فرمول یک روز به روز در حال افزایش است. به خصوص با توجه به اینکه در اوایل سال جاری نمایش‌های بی‌نظیر او در رقابتهای فرمول3 توجه رؤسای چند تیم فرمول یکی و از جمله مائوریسیو آریوابنه رئیس تیم فراری را به او جلب کرده است.

یک شوماخر جدید با فراری در فرمول یک؟

شوماخر پسر هفته‌ی گذشته هم در رقابتهای اروپایی فرمول3 که در پست نوربرگ‌رینگ آلمان برگزار می‌شد عملکرد درخشانی داشت و با پیروزی در هر سه مسابقه خود را به مقام دوم جدول رده‌بندی کلی این رقابتها رساند. میک شوماخر حالا با صدرنشین جدول رانندگان فرمول3، دن تیک‌تام از تیم ردبول تنها سه امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که تنها دو مسابقه‌ی دیگر به پایان رقابتهای این فصل فرمول 3 باقی مانده است. شوماخر پسر در صورتی که امسال در این رقابتها به قهرمانی برسد پا در جای پای قهرمان‌های سالهای اخیر فرمول3 استبان اوکون، لنس استرول و لندو نوریس که از سال 2019 با تیم مک‌لارن در فرمول1 شرکت می‌کند، خواهد گذاشت و شانس خود را برای راه یافتن به مهمترین رقابت دنیای اتوموبیلرانی، رقابتهای فرمول 1 بسیار افزایش خواهد داد.

داستان شوماخر پسر زمانی فوق‌العاده جذاب خواهد شد که او به تیم فراری ملحق شود، تیمی که پدرش میشائیل با اتوموبیل‌های آن پنج بار در رقابتهای فرمول 1 به قهرمانی رسیده است. میشائیل شوماخر، پدر میک در فاصله‌ی سالهای 2000 تا 2004 با پیراهن سرخ‌رنگ فراری این پنج قهرمانی را بدست آورده بود. البته شوماخر بزرگ علاوه بر این پنج قهرمانی، دو بار دیگر هم جام قهرمانی فرمول یک را بالای سر برده تا همچنان رکورددار بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابتهاب باشد. باید دید آیا میک شوماخر می‌تواند پا در جای پای پدر بزرگ خود بگذارد؟ البته خبرهایی که درباره‌ی ملحق شدن میک به آکادمی رانندگان فراری منتشر شده بار دیگر احتمال همکاری جذاب نسل جدید خانواده‌ی شوماخر با تیم بزرگ فراری را پررنگ‌تر کرده و علاقه‌مندان به اتوموبیلرانی را در انتظار حضور یک شوماخر دیگر با پیراهن سرخ فراری نگه داشته.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار