بازدید 2493
نشست خبری

شفر:۱۰۰دلار نمی دهم که در اینترنت از من تعریف کنند

کد خبر: ۸۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 21 September 2018

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که گفته می‌شود او در رختکن به بازیکنان گفته دیگر کسی حق اعتراض را ندارد،‌ گفت: شما در جلسه ما بودید؟ بله درست است من این را به بازیکنانم گفتم.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر در نشست خبری گفت: من روز گذشته به منزل بیژن طاهری برای مراسم عاشورا دعوت شدم،‌ هواداران و مردم زیادی در مراسم بودند،‌ بسیار لذت بردم از این فرهنگ مردم ایران، از اینکه با هم بودند لذت بردم و برایم جالب بود. هواداران هم همینطور، من نمی‌خواهم یک گروه خاص برای تیم ما حاشیه‌سازی کنند.

شفر افزود: در ایران فرش و خاویار و شایعات زیاد است. در این منطقه (شمال ایران) هم برنج زیاد است،‌ به هر حال باید شایعات را فراموش کرد، آنهایی که به دروغ شایعه می‌سازند از موفقیت تیم ما خوشحال نیستند، کسانی هستند که اگر ۱۰۰دلار به آنها بدهید بهترین مطلب را برای تو در فضای مجازی می‌نویسند و اگر هم ندهید برعکس این کار را می‌کنند، اما من ترجیح می‌دهم این پول را به یک نیازمند بدهم. ما یک تیم هستیم و با هم همکاری می‌کنیم، هیچ‌کس از هواداران و رسانه‌ها هم نمی‌توانند بازیکنی را از تیم کنار بگذارند، چون من با بازیکنان کار می‌کنم و کنار آنها هستم، از آنها حمایت می‌کنم تا زمانی که از نظم تیمی همه چیز مرتب باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل