بازدید 4045
سوژه

مهاجمی که قرار بود جای تیام را پرکند،کجاست؟

گرو در دیدارهای که با پیراهن استقلال به میدان رفته مجبور شده که برای توپ گیری به عقب بیاید و با بازیکنان حریف درگیر شود. او برای درخشش در استقلال باید در موقعیت گلزنی قرار گیرد و شفر چاره ای ندارد تا این بازیکن را آماده کند.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 20 September 2018

از مهاجم گران قیمت استقلال که قرار بود جایگزین مامه تیام شود خبری نیست و به نظر می رسد که شفر به این بازیکن اعتماد ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، الحاجی گرو یکی از خریدهای گران قیمت استقلال در فصل جابجایی تابستانی بود. این بازیکن نیجریه ای از اوسترشوند به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست و قرار بود که در این تیم جایگزین مامه تیام شود اما به نظر می رسد که مورد غضب شفر واقع شده است.

گرو در دیدار برابر فولاد خوزستان در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از این بازی و البته نمایش ضعیف او در دیدار رفت برابر السد به یکباره همه چیز به ضرر گرو شد و شفر دستور داده بود تا این مهاجم گران قیمت با تیم دوم استقلال تمرین کند.

مهاجمی که قرار بود جای تیام را پرکند،کجاست؟

در دیدار برگشت برابر السد که می توانست بهترین بازی برای گرو لقب گیرد این بازیکن حتی فرصت یک دقیقه حضور در میدان را پیدا نکرد. گرو هنوز در استقلال در موقعیت گلزنی قرار نگرفته و به خوبی تغذیه نشده است. او یک مهاجم هدف است و برای گلزنی نیاز به موقعیت دارد و تا الان هافبک های بازیساز استقلال موفق نشده اند که او را به صورت جدی در موقعیت گلزنی قرار دهند.

با وجود آنکه مرتضی تبریزی عملکرد خوبی از خود نشان داده و از طرف دیگر روح الله باقری هم بهترین خرید برای استقلال بوده اما آبی پوشان به یک مهاجم هدف و تمام کننده نیاز دارند و چه کسی بهتر از این مهاجم خارجی. گرو در دیدارهای که با پیراهن استقلال به میدان رفته مجبور شده که برای توپ گیری به عقب بیاید و با بازیکنان حریف درگیر شود. او برای درخشش در استقلال باید در موقعیت گلزنی قرار گیرد و شفر چاره ای ندارد تا این بازیکن را آماده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر