بازدید 7818
۸

فرانسه برای معرفی سفیر در ایران شرط گذاشت!

کد خبر: ۸۳۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 19 September 2018

فرانسه برای معرفی سفیر جدید خود در ایران شرط تعیین کرد.

به گزارش بی بی سی؛ خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی که نامی از آنها را نبرده گزاش داده است که فرانسه تا زمانی که ایران درباره طرح ادعایی بمب‌گذاری در گردهم‌آیی مجاهدین خلق در پاریس اطلاعاتی در اختیار فرانسه نگذارد، از معرفی سفیر جدید خود در تهران خودداری خواهد کرد.

سفیر فرانسه در ایران اواخر تیرماه امسال با پایان یافتن ماموریت خود، تهران را ترک کرد و از آن زمان فرانسه سفیری در ایران معرفی نکرده است. حدود سه ماه پیش یک دیپلمات ایرانی مستقر در اتریش و سه نفر دیگر به ظن ارتباط با یک طرح بمب‌گذاری در گردهم‌آیی مجاهدین خلق در حومه پاریس، بازداشت شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
شما هم بیایید بگوید که چرا یک گروه تجزیه طلب در کشور شما به راحتی رفت و امد دارند
...
بهتر است ایران فقط در صورتی سفیر جدیدی از فرانسه بپذیرد که در صورتدنداشتن مدرک قابل قبولی برای اثبات این ادعا بطور علنی و کتبی از ایران عذر خواهی کند.
وقتی ایران از کنفرانس منافقین در فرانسه بسادگی می گذرد باید منتظر این باشه که این رفتار از خودش نشان دهد بایستی ایزان به خاطر این کنفرانس در فرانسه بشدت از خودش واکنش نسان میداد وبه نشانه په حمایت پاریس از تروریستها سفیر فرانس را اخراج وسفیر خودش هم از پاریش فرا بخواند الان برعکس شده. حالا که شده بهتره ایران دو تا از از کارمندان سفارت فرانسه را با یک بهانه سیاسی مثل خودشون دستگیر وبازداشت کند تا کارمندان سفارت ازاد بشند
مثل توتالشون و پژو رنو برن به جهنم براشون کارت دعوت ندادیم، که برامون ناز کنن... سوسک هم جلومون هفت‌تیر کش شده
خویشتن داری دیگه بس...ایران هم سفیرش رو فرا بخونه تا مکرون مکار کار بیاد دستش...‌گستاخی هم حدی داره...شیون یکبار مرگ یکبار...
ایران هم بهتر است تا زمانی که فرانسویان در مورد مجاهدین خلق جنایتکار به مردم ایران توضیح شفاف ندادند از ورود سفیر فرانسه در تهران جلوگیری کند!!!
معرفی نکند. به دَرَک اسفل السافلین. این هم برای ما ادم شده
باید تو دهن فرانسه زد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار